Aydınlanma:-)

Kasım 23, 2013

İnsan hem benim kadar rahat hem de benim kadar takıntılı nasıl olabilir hiç bilmiyorum valla. 


İyi ki bir işte falan çalışmıyormuşum, en minik şeyin bile mükemmel olmasına çalışıp, olmadığında kendi kendimi hırpalarken ne hale gelirdim kim bilir. 

Dur bir dakika , ben biliyorum. 

Sıradan bir günün sakin bir öğle yemeğini yerken tabağıma düşen damlaların gözyaşım olduğunu fark ettiğimde istifa etmiştim zaten .

İyi yapmışım, bu hafta buna kesin kararımı verdim :)

14 yıl geçmiş aradan yeni mi fark ettin diyeni vururum:-) 

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Maddi sorununuz olsaydi yine de yapar miydiniz? Esim vr benim maasim ile cok zor geciniyoruz ama ben de evde olmayi keyif icin bilgisayar acmayi isterdim :(

    YanıtlaSil
  2. Ben de oyleyim ikisi bir arada nasil oluyor cok merak ediyorum :) hem birsey olmaz diyecek kadar rahat, hem de hemen yapmam lazim diyerek surekli kafami kurcalatacak kadar pinpirikliyim :)

    YanıtlaSil
  3. Aynı cümleyi gözyaşları olmadan kurma dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. Sadece yeniden keşfetmenin mutluluk gözyaşı bence...

    YanıtlaSil
  5. bu dediğin istifayı bir de ben yapsam şu aralar rahat nefes alıcam :D ama para sevdası ağır basıyor..

    YanıtlaSil
  6. Valla adsız Alah'a çok şükür geçinebildik, eşim memurdu , lüks içinde değildik ama çalışmama gerek kalmadı. Eh ben evde olduğum için bayağı bir masrafı da azaltmış olduk.Her zaman bunun için müteşekir olmuşumdur ki çocuklarımı öpe koklaya keyifle büyütebildim.

    Ben de çözemedim bu hali Nesrin:)

    Bir nokta geliyor, o anda artık karar veriliyor Aslı, gözyaşı olmasa daha iyi olur tabi:)

    Yok yok , şimdi değil o gözyaşı Özii, 14 yıl önceki hikâye, bir anda nereden aklıma geldiyse:)

    Herşeyin hayırlısı olsun Merve, çocuklar olmasa ihtimal ben de hâlâ çalışıyor olurdum. Sevdiğimiz işleri yapsak belki çalışmak bu kadar sıkmaz insanı, ben benimkini hiç sevmiyordum.

    YanıtlaSil