Pek Enerjikim :P

Kasım 27, 2013

Dün bütün gün tembellik yaptım. Yemeğim vardı, evim derli topluydu ve çamaşırlarım kurumamıştı. Hazır bunlar tamamken git bir dolap temizle, çekmece düzenle di mi , yok. Kitabımı okudum.

Fakat böyle günün ardından niyeyse dinlenmiş olarak değil hiç iş yapasım olmayarak kalkıyorum yeni sabaha.

Kendimi gaza getiresim de yok ama Bilgiç'in ödevi varmış kek yapacağız onunla.

Bugün rejime başlıyorum artık. 8 kilo var fazlalık yapıştı yine üzerime. İki yıl önceki performansı gösterip yeniden vermeyi düşünüyorum aynı kiloları. Bu sefer kesin Roland Garros'a gideceğim. Haydi bakalım. Yalnız önce şu işkembeye dönmüş midem nasıl küçülecek bilmem. Bir de kek pişir. Amaannn...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. rejime başlamak için gün seçimi iyi olmuş :) çarşamba!
    Ama kek ¿
    neyse az da olsa tadına bakarsın ya da rejim perşembeye kalır :)

    http://yagmurluksemsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ah ah , ben de ne zaman rejime başlasam bizim evin büyük oğlu elinde baklava ile geliyor.
    olmaz ki böyle de yapılmaz ki dedim , yeme o zaman dedi , pis n'olacak...

    benim baklavaya olan nefretim ????? bütün alem bilir en iyi de sen bilirsin :)))))
    any:)

    Hadi bakalım hayırlısı rejimin hayırlı olsun .....

    YanıtlaSil
  3. Yağmur, inanır mısın o kadar rejim yaptım pazartesi başladıklarım bir kere bile işe yaramadı. Çarşamba ve perşembe iyi gerçekten:-) Yok yok kekten yemem diye umut ediyorum, karnım açken tatlı şeylerle hiç işim olmaz..

    Sağol Any, evet evet bilirim senin baklavayla muhabbetini, hiç işin olmaz:-)

    YanıtlaSil
  4. Handan rejim deme ya valla kendime saygımı yitirdim bu konuda:))

    YanıtlaSil
  5. iyi o zman tatlım :) ben sadece tatlı istiyorum nedense :) katılıyorum pazartesi olmuyor rejim aslında hiç bir şey olmuyor :) sonuçta pazartesi sendromu diye bir şey var :)

    YanıtlaSil
  6. İnsanın yattıkça yatası geliyor genelde. Bir iş yapınca gaza gelip daha da fazlasını yapıyoruz oysa ki:)

    YanıtlaSil
  7. Aynı kiloları alıp vermekten ben yoruldum bünyem yorulmadı Sevda, ne yapacağım bilmem. Hadi gel sen de katıl bana, gaza getirelim birbirimizi :)

    Kek de bir güzel pişmiş ki Yağmur, dur bakalım :D

    Aynen öyle Nesrin.

    YanıtlaSil