Mutluluğun Fotoğrafını Çektik :)

Kasım 03, 2013


Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Geleneksel kitap fuarı fotoğrafı olmuş ;) kıskandım ama tatlı bir imrenme aslında;) keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  2. Falında 3 vakte kadar battaniye altında kitap okunan kış günleri görüyorum Handan :) Darısı başıma inşallah :P

    YanıtlaSil
  3. Fotografa bakan kisiyi bile mutlu ediyor. Harika bir manzara:)

    YanıtlaSil
  4. Evet , eve gelir gelmez sanki Noel Baba'nın hediyelerini açıyormuşçasına mutlu kitapları torbalardan çıkartıp diziyoruz her sene Donkişot:-) Teşekkürler.

    Ha ha ha, falın şimdiden çıktı Selen, Can'ın daha bir sene kitap almak yok tehditlerine rağmen, dün akşam bataniye altında ilk kitabımı bitirdim:-)

    Güzel di mi Özii, sen benim orada standlara bakışımı görsen bir . Pazar sabahı etraf sakin olduğundan bütün kitapları insan seli olmadan direk karşımda gördüğümde aklım başımdan gidiyordu neredeyse:-)

    Hem de ne manzara Ayşe, hangisine saldıracağımı şaşırdım:-)

    Şimdi asıl sorun bunları kütüphaneye sığdırmakta Ebru :-)

    YanıtlaSil
  5. Nasıl kısakandııııııım:))

    YanıtlaSil
  6. Sevdacım kitapların bir kısmı da sende görüp merak ettiklerim zaten az kıskanabilirsin:-)

    YanıtlaSil
  7. ne guzel Allah her daim mutlu etsin

    YanıtlaSil