Sabah Sabah Film Keyfi Yapıyorum

Kasım 20, 2013

Aslında bu saatlerde televizyonu açmam pek ama bu sabah açıp da "Küçük Kadınlar"ı görünce dayanamayıp seyretmeye başladım.

Karlar içindeki harika evlerine her zaman bayılmışımdır zaten. Nasıl güzel nasıl sıcak gözüküyor değil mi?


Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. yanında olmak isterdim Handancım:)

    YanıtlaSil
  2. Çocukken Küçük Kadınları ne severek okumuştum.Devamı İyi Hanımlar kitabı da vardı.Yıllar sonra sinemada yalnız başıma keyifle iki kestane pastası eşliğinde :)seyretmiştim.Şimdilerde İngilizce çalışırken aslından okuyorum.Yazmadan geçemedim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir fikir, ben de alsam da okusam orjinal dilinden. Biliyor musun, şimdi aklıma geldi bende vardı bu kitap, aaaaaa, gerçekten de vardı. Nerede acaba?

    YanıtlaSil
  4. Şimdi gittim kütüphaneme baktım ve da daaam orada duruyor. Okumak için boğuşurken birakmıştım en son ve aklımdan tamamen sikinmiş, sağolasın Çiğdemcim.

    YanıtlaSil
  5. İngilizce çalışmak isteyenler için de adres de burada :)
    http://www.booksshouldbefree.com/book/little-women-by-louisa-may-alcott

    YanıtlaSil
  6. Bak oğluşla çalışabiliriz buradan, önce okur sonra da oradaki listeningden dinleriz.

    YanıtlaSil