Bizim Evin Sesi Kısılmaz Halleri

Kasım 06, 2013

Susmuyorlar anacım sus mu yor lar. O da bir şey değil ev kare gibi bir şey uzağa kaçmana imkân yok. Onu da geçtim sesi kalınlaşan bir ergenim var ki bangır bangır kapalı kapılar ardından taşıyor geliyor. Evde konuşulması yetmiyormuş gibi bir de skype açık " Abi...." ile başlayan cümlelerle içeride futbol takımı var sanırsin.

Ana geveze, baba ondan geveze olunca , çocuklar da cami avlusunda bulunmadılar tabi haliyle de.... Oy , insanın başı tutuyor bu yaşta, geç doğurdum anacım ben bunları, geç:-)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. O icerden gelen "Abi..." sesini ya da her ikisinden gelen sesleri nasil özledim bir bilsen Handan'cim... :(

    YanıtlaSil
  2. Ben de içime afakanlar bastığında kendi kendime "Bir gün bu sesleri özleyeceksin" diyorum Ayşecim.

    YanıtlaSil