Güz Okuma Şenliği Sonu

Kasım 30, 2018

Bir okuma şenliğinin daha sonuna geldik. Koşturmalarımın arasında pek okuyamayacağım galiba dedim ama yine de hiç yoktan iyidir :)

1.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): "İsminde GÜZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların Güz'de geçtiği dört kitap."


2.Kategori (10 puan): Adında bir Semt adı olan bir kitap.

Zeytindağı / Falih Rıfkı Atay / MEB / 179 sf

3.Kategori (10 puan): Kapağında Saat olan ya da adında Saat kelimesi olan bir kitap.

4.Kategori (10 puan): MARTI Yayınlarından bir kitap.

Bir Dilekle Başladı Her Şey / Debbie Macomber / Martı / 463 sf

5.Kategori (10 puan): MİZAH / KOMEDİ türünde bir kitap.

Evet Ama Bir Lokomotif Bunu Yapabilir mi Bakalım ? / Woody Allen / Ayrıntı / 95 sf

6.Kategori (10 puan): Adında AŞK kelimesi geçen bir kitap.

Garip Bir Aşk / A J Cronin / Arif Bolat Kitabevi/ 309 sf

7.Kategori (10 puan): En az 500 sayfa olan bir kitap.

Tekerlekler / Arthur Hailey / Milliyet / 528 sf

8.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK / 29 Ekim / Cumhuriyet ile ilgili bir kitap.

Anafartalar Kumandanı Mustafa Kemal'le Mülâkat / Ruşen Eşref Ünaydın / Varlık /80 sf

9.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Adında yada konusunda Öğretmenlik olan yada yazarı bir Öğretmen olan iki kitap.

Kayıp Denklemler /Scott Baker / Olimpos / 592 sf
Gurbet Hikâyeleri ve Yeraltında Dünya Var / Refik Halit Karay / İnkılap / 327 sf

10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Adında KİTAP / DEFTER kelimesi geçen iki kitap.

Başka Zaman Kütüphaneleri /Zoran Zivkovic / Zepros / 134 sf
Suzan Defter / Ayfer Tunç / Can / 127 sf

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kendi Ad-Soyadınızın baş harfleri ile başlayan iki kitap.

Hava/ Buket Uzuner /Everest / 324 sf
Kuzgun Geçidi/ Anthony Horowitz/Altın Kitap /238 sf



12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kapağındaki baskın rengi SARI / TURUNCU / YEŞİL / KAHVERENGİ olan dört kitap. [son bahar renkleri ile coşuyoruz... ]

Teneke / Yaşar Kemal / Varlık /88sf (Sarı)
Cehennem Çiçeği / Alper Canıgüz/ Aprıl /221 sf (Yeşil)
Ölüm Emri / James Dashner / Pegasus / 397 sf (Turuncu)
Virüs Kodu / James Dashner / Pegasus / 378 sf (Kahverengimsi :)

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız dört KADIN yazardan birer kitap.


Nils Holgersson'un Serüvenleri / Selma Lagerlöf / Cem Yayınevi / 456 sf

Araf / Sofi Oksanen / Pegasus /384 sf

14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.

Kitaplığımda uzun süredir okunmayı bekleyen kitaplar :)


Ikıgai / H.Garcia ve F Miralles / İndigo Kitap/ 171 sf
Diz Boyu Papatyalar /Tomris Uyar / YKY/ 79 sf
Yarım Kalan Kadınlara / Nichole Bernier / Doğan Kitap /328 sf
Yıldız Masalı / Kristin Hannah / Pegasus / 424 sf

16 kitap 160 puan
9/10/11/12 ve 14. Kategoriler tamamlandığı için  140 puan
4436 sayfadan 44 puan

Toplamda 344 puanla bitirmişim.

Hahaha yanlış toplamışım, valla tam bir puan fazla göstermişim kendime.  4386 sf 343 puanmış.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. tebrikler, çok iyi okumuşsun bence hepsi de okunası kitaplar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son aylarda çok yoğun olmasam daha da iyi okurdum, günler kısaldıkça kitap okuma sürem artıyordu Eylem , ama kafam dolu olunca okuyamadım.

      Sil
  2. Listen dışında kitap okumadın mı? Tebrik ediyorum. Benim hiç başaramadım bir olay :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha itinayla okumuyorum liste dışı Şule. Zaten bütün kitaplar merak ettiğim kitap oluyor :D

      Sil
  3. Walla süper daha ne olsun.. evde 3 çocuk 8 evet üç cocuk yalan mı şimdi :D ) bir de yelkovan atölye..

    YanıtlaSil
  4. Onca koşuşturmaya yine de iyi kitap okumuşsun Handan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu küçük ya da çıtır çerez kitap ama idare etmişim Şebo :D

      Sil
  5. Tebrikler 👏🏻👏🏻 İkigai nasıldı? Bende aldım ama henüz okumadım. Ölüm emri ile virüs kodunu sevdin mi? Benim seriden sonra elim gitmedi pek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkigai güzel bilgiler içeriyordu. Ölüm Emri ile Virüs Kodu'nu sevdim. Benim de seriden sonra elim gitmemişti pek ama başlayınca keyifle okudum :)

      Sil
  6. tebrik ediyorum arkadaşım
    toplam sayfa sayısı bende 4386 çıktı ben mi yanlış yazdım bir kontrol edermisin
    teşekkür ederim..

    kış etkinliğinde keyifli okumalar dilerim..

    sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Exel ile yapmışsan seninkisi doğrudur Nilgün, ben telefonda hem bakıp hem toplamaya çalışırken karışmış olabilir :)

      Sil
  7. Tebrikler, emeğine sağlık. Güzel puan, bence bu kadar işin arasında başardığın için kendine 100 puan eklemelisin.

    YanıtlaSil