İnternetsiz Durum Özeti

Kasım 05, 2018

Yatak çarşaflarını değiştirip yıkadım
Balkondaki çiçeklerimi düzenledim


Beyazları yıkadım
Balkonu yıkadım
Pazara gittim
Ispanak pişirdim
Annem geldi
Kuymak yaptım


Bol bol kakuro çözdüm
Hava'yı bitirdim yeni kitaba başladım
Ütü yaptım
Mutfak camını sildim


Banyo dolabı düzenledim
Ayakkabılarımı yıkadım
Dergilerimi düzenledim
Harfler kestim
Kosla kutusu boyadım


Günlük defteri tutmaya başlayıp neler yaptığımı yazdım.
Ev süpürdüm

Bu sabah telefonumun şarjı %75 ti.

Gün boyunca dört beş defa internetimi açtım whatsup mesajlarım için. O arada bloğuma da bakmışım. Ama toplamda 5 dakika falan tuttu bu.

Telefonda oyun oynamak yerine kakuro çözdüm.

Ha bu kadar çok iş yapmamın en büyük sebebi Can'ın evde olmaması büyük ihtimal ama yine de sıkıldıkça bir sürü ertelediğim işe giriştiğim doğrudur :)

Telefonumun şarjı % 71 e düştü ,bakalım bu gün ne kadar dayanacak :)

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. kesinlikle çok iyi yapmışsın keşke bu bağımlılık derecesindeki durum bizleri esir etmese.. o değil de çocuklar için üzülüyorum en çok..
    sıkılmak nasıl bir duygu bunu bilmiyorlar bence..
    devamlı elde telefon birşeylerle meşgul ediyorlar kendilerini..
    devamını dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de depresiflik yaratıyor Sebuş, çocukları balından kaldırmak için yaz tatili boyunca bir şeyler ayarlamaya çalıştım .Neyse ki birlikte bir şey yapmayı daha çok seviyorlar hâlâ.

      Sil
  2. karnım açtı, kuymak beni benden aldı:)Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuymak tok da olsam beni benden alıyor Mehtap:)

      Sil
  3. Kuymak çok güzel görünüyor yalnız :) elinize sağlık.
    Bir de ne güzel dolu dolu bir gün gecirmissiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , evet gerçekten dolu dolu oldu.

      Sil
  4. Ooo..... bu kadarını beklemiyordum gerçekten.
    Aferin sana ablası :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde Can olmadığından kendimden geçmiş, her şeye saldırmış olabilirim Tülin :)

      Sil
  5. Terminatör Handan. Kuymakkkkkkkk harika görünüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güya rejime başlamıştım ama kuymak için bıraktım gitti Yıldız :)

      Sil
  6. Senin durumunu okuyunca beni tutanin cidden çocuklar olduğunu anladım. Ben bunları onlardan fırsat bulursam yapıyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar olunca insan iki dakika boş olamıyor ki Hayalperest . Ben akşam ne ara oluyordu anlamıyordum :)

      Sil
  7. Internet yoksa hayat damarlarindan biri kopmus demektir diyor yeni nesil:)))
    Gercekten dolu dolu geciyor gunumuz internetsiz. Yazik telefon da nasil nefes almistir:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada header cok sahane olmus. Nasil uzun zamandir gelmiyorsam artik, yeni farkettim:)

      Sil
    2. Valla aldı Mevlüde. Şimdi blog yazımı da yazıp yine bakmamaya çalışacağım . Bir de oyun oynamamak çok iyi geldi. Alıyorum bulmaca kitabımı elime oooh :)

      Sil
    3. Haha, teşekkür ederim , yoklama kâğıdı dolaştıracağım yakında gelmeyenlerden rapor isteyeceğim :) Akıllı raporu, hahaha :D

      Sil
  8. Harika bir olay gerçekleştirmişsin. Kuymak ta harika gözüküyor. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  9. Arada bir bağımlı olduğumuzla yüzleşmemiz gerek bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyleyim ve bunu azaltmaya kararlıyım Kadriye. Blog çok vaktimi alıyor ama instagram konusunda sınırlama getireceğim kendime. Bir de şu oyunu silmeli :)

      Sil
  10. Ne harika bir karar, ben de işlerimin yoğunluğundan dolayı bu sıralar farkında olmadan uygulamak durumunda kalıyorum. Benim vaktimi en çok Instagram çekiyor, aslında bundan hiç memnun da değilim. Bakalım yavaş yavaş işler sayesinde umarım ben de uzaklaşırım. Bu arada kuymak harika görünüyor, ellerine sağlııık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagram gerçekten de tam bir zaman öldürücü mecra, aramıza biraz mesafe koymaya karar verdim onunla Mimoza :)

      Sil
  11. Telefon bizi cok oyalasa da ben seviyorum yine de 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum ama hayatımın gerçekten çoğunu eline geçirmiş Derya. Ona sınır koymam gerekiyor.

      Sil
  12. Kakuro ne bilmiyorum ama acilen araştırıp oynayacağım sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sudoku gibi ama toplamı verilen sayıları rakamlara ayrıştırarak yerleştiriyorsun Sev, benim gibi ezberleme özürlüsüysen biraz uzun sürüyor çözmesi ama çok dinlendirici :)

      Sil
  13. Offf Kuymak istiyorum ya, müthiş lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak, bir gün telefondan uzak durmak işte böyle yararlı oluyor :D :D

      Sil
  14. Süpersin. Bu internetsiz günü ben de yapayım. İşler birikti de :-)

    YanıtlaSil