Oradan Buradan

Kasım 09, 2018

Bu ülkede Türkçe harf bulmak ne kadar zor biliyor muydunuz ? Neye el atsak ingilizce. Oturup küplerimizi kendimiz yaptık en sonunda .


İki aydır yaptığım çalışmalardan anladığım kadarıyla çocuklar çok yoğun anacım.


Aktivite yaptırmak için boş vakitlerini bulamıyoruz . O kurstan bu derse savrulup giderken geçiyor çocuklukları. Benim zavallılar evde analarıylaydılar hep :)


Bu akşam atölyemiz var. Kaç kişi gelecek hâlâ emin değiliz ama hazırlıklar tamam.


Neyse sabah çayımı alıp derin nefes çekeyim içime.


Çok da gerilmemek lâzım, masalsı sonbahar tadı çıkartmayı unutursam yaşamanın ve çalışmanın anlamı ne ki.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. GÜNAYDINN
    Bende şimdi yazımı yayınladım. cocuklar geldi sınıfımdalar. suluboyaya
    başladılar. ben de yenı yazı var mı diye bakınca ilk
    sizinkinle karşılaştım. iyi haftasonları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Buket :) Sana da iyi haftasonları :)

      Sil
  2. Evet benimde bir yeğenim var, hayatı plan program dahilinde geçiyor:( Yazık çocuklara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani sevdikleri ve istedikleri aktivitelere tabii ki gitsinler de Mehtap, çocukların evi sadece yatmak için kullanmaları üzüyor beni. Oyun ne zaman oynayacak bunlar. Kendi başlarına vakit geçirmeyi nasıl öğrenecekler?

      Sil
  3. Yaratıcı fikirlere eşlik eden eşisiz fotoğraflar :))

    YanıtlaSil
  4. Sana kaynak olasım var böyle zamanlarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oradan üç beş çocuk yollayabilirsen :D

      Sil
  5. Büyük konuşmak istemiyorum ama çocuklarımı kendileri istemediği haricinde okul harici bir yere yollamak istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukların kendilerine ait boş vakitleri olmasının önemi bence büyük Hayalperest, öyle koşturup duruyorlar ki.

      Sil
  6. Türkçe harf bulamamak çok ironik :((
    Çay harika görünüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ironik Kâğıt Salıncak :)

      Gel taze femledim şimdi, hemen sana da ikram edeyim :)

      Sil
  7. Proje çocuk her biri, kendi hayallerimizi onlar üzerinde gerçekleştirmeye çalışıyoruz. Bunu yaparken de çoğu zaman çocuk olduklarını unutuyoruz. Çocuk oyun oynar, kurstan kursa koşturmaz. Ah bzi ebeveynler, ah. Çayın rengi ne güzel, özendim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım o işteyken kızını göndereceği etüd olmayan bir yer arıyordu, bulamadı Mehmet. Çocuklar okuldan etüde, etüdden kursa. Çok yoruluyorlar.

      Çay rengine bayılıyorum :)

      Sil
  8. Benimkiler de hep benimleydi yuvaya kadar. Heryere göndermeye de gerek yok yetetince stresleri var 😊

    YanıtlaSil