Nostaljik Pazartesi

Kasım 26, 2018

Bu haftaki nostaljimiz iki sene önceki Balat gezimizden . Bir saat sonra yine İstanbul sokaklarında fotoğraf çekmeye gideceğim için aklıma geldi bu yazım. Siz bunlara bakarken ben yeni manzaralar toplayayım. Umarım yağmur yağmaz :) Yağsa da sorun olmaz gerçi :D

29 Kasım 2016 Salı

Sokakların Düşündürdükleri...



Farklı dokular, yöreler, insanlar hiç değişmesin.


Rengârenk karman çorman bir uyum içinde yaşayalım.


Tutuverelim iki ucundan hep, bir el verelim karşımızdakine.


Ve dünyanın küçük mucizelerine açalım penceremizi.


Elimizde çok bir şey olmazsa olmasın, süslü saksılar değil çiçekler sonuçta assolist.


İş mi yapıyoruz, onu bile keyifle yapalım.


Ucundan bucağından dokunup da idare ederek değil, şöyle ortasına kurulup maystro havasında.


Geçmişimizi unutmayalım geleceğimize odaklansak da günümüzün tadını çıkartalım.


Renkli bir dokunuş bırakalım dünyaya insanlara.


Özümüzü unutmayalım,kimsenin de unutmasını istemeyelim.


Karşılıklı oturup sohbet ettiğimizde hepimizin aynı olduğu çıkmıyor mu ortaya?


Kocaman kocaman şeylere gözümüzü dikerken basit zevklerimizi kaybetmeyelim.


Ah o kadar kolay ki gülümsetmek bir insanı.


Sadece minik bir gülümsemeyle.


Grileşmeyelim, renk renk, çeşit çeşit zenginleşelim hep.


Dışarıyla aramıza çektiğimiz duvarlar bile sade duvar olmasın kapı olsun bir hayattan diğerine.


Severek karşılayalım hayatın sunduklarını.


Kimi yeni kimi eski. Hepsinde başka bir güzellik.


Bir köşe başında oturup kaldığımızda yeniden kalkacağımızdan şüphemiz olmasın.


Havalara uçtuğumuzda yere ineceğimizi bildiğimiz gibi.


Ah, dünya üzerinde her şey bir varmış bir yokmuş.


Saltanatımız bir minik nokta kocaman tarih boyunca.


İster yaşarız dünyayı kucaklayarak doya doya.


Ya da bir şişenin içine hapsederek herşeyi sakladığımızı sanırız.

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Harikasın bayıldımm Handan 👌👌😊🌷🌷🌷🤚🤚

    YanıtlaSil
  2. 2 sene mi olmuş...
    Vay.. daha dün gibi hatırlıyorum desem bu konuyu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de inanamadım iki sene geçtiğine Hayalperest :)

      Sil
  3. Günaydın...
    Mutlu gezmelerin olsun ♥
    Bizi de gezdirirsin gelince ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gel, hem de nasıl gezdiririm Şebo :)

      Sil
  4. Ya Balat'a çok gelmek istiyorum, bir türlü kısmet olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir kere gidebildim Sev, yeniden gitmek istiyorum.

      Sil
  5. Ne güzel kareler Handan,Istanbul aşkımı körükledin resmen,gelemedim de..içimde patladı yine😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelemeyenlere itina ile İstanbul getirilir bu blogda Sevgi :) Ama sen yine de gel, bekliyorum ben.

      Sil
  6. Yaşam bu kadar işte.
    Ne güzel özetlemişsin güzellik.

    Fotoğraflarını özlemşim.
    Emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Müziklere öyle alışmışım ki beğendiğim fotoğrafa tıklatıp hemen müzik bekledim :) Mutlu haftalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, fotoğraf çok olunca müzik koymamışım Yurdagül :)

      Sil
  8. harika olmuş...resimlerin altındaki yazılarla hayatı özetlemişsin...bir varmış bir yokmuş..her çıkışın inişi ve her inişin çıkışı var unutmamalı...Balatı bir türlü gezemedim...inşallah bir gün diyelim...belki olur...sevgiler...ben de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir gün gelirsin :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  9. Hayat işte herkes kendince yaşar dünyada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirine zarar vermeyip herkes herkese saygılı olduktan sonra en güzeli de bu zaten.

      Sil
  10. Ne sirindir sokaklari kücükken cok giderdik 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir kere gittim sadece Derya, Istanbul'da insan geziyor geziyor aynı yere bir daha sıra gelmiyor :D

      Sil
  11. Ne güzel yazmışsınn... Her bir fotoğraf ile ne kadar da uyumlu ve ne kadar anlamlı her kelimen.. Her zamanki gibi tabi..

    YanıtlaSil
  12. Ayy ne güzel yazmışsın Handan abla. 😍😍 Her zamanki gibi farkındalığımı arttırıp algılarımı açıyorsun. 🤩🤩😘😘

    YanıtlaSil
  13. Balat tarihi dokusuyla görülmesi gereken bir semt. Rum tarzı evleri ile ben çok severim sokaklarını. Fotoğraflara bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle kışın sokaklara vurmak insana çok iyi geliyor Mehmet . Fotoğraf çekmek de :)

      Sil