Ey Kış, Gelmek İçin Bugünü mü Buldun :D

Kasım 13, 2018

Dünkü havaya bak bugüne bak. Donduk bugün.


Havalar hazır güzel giderken doğumgünü partisi alış verişimizi yapalım dedik. Elimizde koca çekçekli valiz, sırtımızda büyük çanta, turist görüntüsünde Eminönüne gittik.


Sabah dokuz buçuktan üç buçuğa yemek yediğimiz bir saat sayılmazsa dolanıp durduk.


Bir ara bir dükkânda üzerime polar geçirdim. Hayır para verip alasım yok ama üzerimden çıkartasım hiç yok. Aldım mecburen :D

Eve geldim geleli ısınamadım sanki.

Şansa bak :D

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Baya üşümüş olmalısın. Sıcak bir bitki çayı iyi giderdi. Demleseydin bir ıhlamur Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden birden o kadar üşüdüm bilmem Yıldız, elma çayı içtim öğlen yemeğinin üzerine. Evde normal çaya yumuldum ama :)

      Sil
  2. Bugün Ankara da çok soğuktu, geldi sanırım kış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh, artık zamanıdır, gelsin Bahar, ama bir gecede dönünce ters köşeye yattım :D

      Sil
  3. Aklım İstanbul'da kalmış, son fotoğrafı görünce daha iyi anladım :)

    YanıtlaSil
  4. Bizde de sogudu artik ama iyi idare ettik 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ani soğudu ki Derya, ters köşeye yattım :)

      Sil
  5. Soğuk da olsa İstanbul bir başka güzel, değer.

    YanıtlaSil