An İtibariyle

Kasım 18, 2018


Evet kitap poşetleri, hediye paketleri, kurumakta olan çamaşırlar falan her yerde.

İçeriden çocuklarımın sesleri geliyor. Can gece gideceği için uyuyor, ya da uyumak için boğuşuyordur :)

Ben de uzandım koltuğuma , tembelliğimin tadını çıkartıyorum.

Bazen mutlu olmak sadece sıradan bir günün tadını çıkartmaktan ibarettir .

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Keyfini çıkar güzel kadın 😘 sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
  2. Huzurun tanımı bu olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  3. oh iyidir keyif ve tembellik :)

    YanıtlaSil
  4. Ve bu günün farkında olmak galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde olduğumuz dakikayı yaşamak Tülin :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Derya, hepimizin öyle olsun :)

      Sil
  6. Ooo kitaplar alınmış gel de kıskanma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene toplamda iki kitap falan almıştım Tigris, fuarı bekledim koca sene :)

      Sil
  7. Bazen dağınık kalsın ki toplu olmasının kıymeti bilinsin :)) topla topla nereye kadar çok iyi yapmışsın, destekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bizimkilerin umrunda bile değil dağınık olması, hiç mi hiç rahatsız olmuyorlar. Ben dayanabildiğim kadar tembellik yapıyorum Özlem :D

      Sil
  8. Hahhaha bazen huzur böyle anlarda gizli oluyor tutup saklandığı yerden çıkarmak lazım :)

    YanıtlaSil
  9. Son cümlenin hastası olabilirim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazmıyorum da kendi kendisine yazılıyor sanki bazı cümleler Şebo :)

      Sil
  10. Şu an benim ev seninkinden daha karışık ama ben fotoğraf atacak kadar cesur değilim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de uzaktan uzaktan çektim zaten Şule, masaya bir yaklaşsaydım :D

      Sil
  11. Bazen huzurla dinlenmek gerekir.

    YanıtlaSil