Pufff Modu

Kasım 02, 2018

Bugün de akşam oldu.  Çok şükür. Ters bir günümdü. Ters günümde bir de yemeğe misafirim varsa daha da ters oluyorum . Üstüne şu saçma hastalık. Ateşim yok bir şeyim yok ama halsizlik ve uyurken karman çorman rüyalar . Bi bitse de kurtulsam.



Neyse yemekler pişti,  cadı partisi yüzünden kalkan eşyalar yerine yerleşti, ev süpürüldü. Yemek yenildi.

Şimdi Bilgiç gelir birazdan. Mümkünse bu akşam beni yormasın diye dua etmekteyim.

Ben en iyisi kitap fuarı için liste hazırlayayım, o iyi gelir bünyeme belki. Hoş kitap da okuyamadım ne zamandır ya. Neyse.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Tersim pistir ! Diyosun :)

    YanıtlaSil
  2. Imdattt... bende öyleyim... çocuk uyumadı diğeri desen an fazla yarım saat uyuyor. Hep yatsam uyusam modundaydim ama nerdeee...
    Ne yapsak geçer...
    Yardım... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en çok hiçbir şey plânlamadığım gün özlüyorum Hayalperest, tatillerde bile sürekli onu ayarla bunu ayarla, çok yoruldum artık.

      Senin en zor zamanlar şimdi, bilirim o günleri de , Allah yardımcımız olsun.

      Sil
  3. Bu aralar benim rüyalar da öyle. Üstümüzü sıkı sıkı örtelim Handan😀😀😀😀

    YanıtlaSil
  4. Fuar ne zaman? Senin fuar yazılarını ve neler alacağını çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Upuzuuun bir liste yaptım Şule, nasıl taşırım onları bilmiyorum. Ama yanlarına internet fiaytlarını da yazdım, onlardan daha pahalıya gelenleri internetten sipariş verebilirim.

      Sil
  5. Kolay gelsin canim . Zaman zaman motivasyon düsüklügü yasiyoruz ama sende cok sürmez 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada patlamaya izin vermezsek daha beteri olacağından, böyle istim salmak iyidir Derya :)

      Sil