Hımmm

Kasım 07, 2018

Bazı insanlara sadece yaşamak yetiyor olabilir ama benim her şeye dışarıdan bakmam gerekiyor . Diyelim güzel bir yolda gidiyorum " Ooo çok güzel bir yolda yürüyorum " demeden bir şey ifade etmiyor.

Sanki görüp yaşıyorum ama onları kelimelere dökmezsem bana dokunmadan akıp gidiyorlar.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. bende de vardır o, birtilerine anlatmak birileriyle paylaşmak... çok severim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşmak güzellikleri arttırıyor Sev :)

      Sil
  2. Herkese merhaba ben aranızda çok yeniyim..sayfamı ziyaret edip takipçim olarak ve yorumlarınızla bana destek olursanız çok mutlu olurum....herkese kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir keresinde takvim bloğu yapmıştım , sonra iki bloğa yetişemeyince onu kapattım. Keyifli bir blog olmuş, hoş geldin.

      Sil
  3. Bakıp da görenlerden, tadını doya doya çıkaranlardansın o zaman, ne mutlu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle düşünmemiştim ama haklısın sanırım Yıldız :)

      Sil
  4. Aaaa yalnız değilim ne güzel :) Bende de sürekli bir beğenme hali vardır. Ağaç ne güzel, yol ne güzel, havanın kokusu ne güzel :))) Hep dile getiririm bence şanslıyız ama hayatın güzelliklerini hissedebildiğimiz için :)

    YanıtlaSil
  5. aaaa yanii sadece yaşamak yetmiyo muuuuu bi daa mı yaşıyoon yaniiii ne ilginç ki amaaağğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ilginç Deep, kelimelere dökmezsem gelip geçiyor, bakıp kendime söylemem lâzım yaşamam için.

      Sil
  6. Ben de illa resim cekmeliyim 😄

    YanıtlaSil
  7. Ben de seviyorum duygularımı yüksek sesle ifade etmeyi. Güzel bir çalışma günü geçirdiysem muhakkak çıkışta ofisteki arkadaşlarıma bu güzel güne eşlik ettikleri için teşekkür ederim. O zaman anlam kazanıyor güzel geçen gün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İn To Wild filmini izlemiş miydin Mehmet. Oradaki çocuk tek başına maceraya gidiyordu ama en sonunda paylaşmayınca hiç zevk alamadıüını fark etmişti.

      Sil