Son Kontroller :)

Kasım 16, 2018

Uzun listeeeee.. Tamam
Yayınevleriiii... Tamam
İnternet fiyatlarıı.. Tamam
Kocaman sırt çantasııı.. Tamam
Para çektin miii. Tamam
Can evde miii. Tamam

Gerek ve yeter şartların hepsi hazır, pazar sabahını tercih ederdim ama napalım, yarın sabah kitap fuarı yolları gözüküyor bize.

Yupppiiii :)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Ne güzeeeellll. Tüyap yolcusu kalmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet :) Bir de bizimkileri uyandırabilsem :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Heee onu yazmamışım Tülin, dur ekleyeyim. Sırt çantası ama tekerlekli valizle kalabalıkta dolaşılmıyor, insanları rahatsız ederim diye korkuyorum :)

      Sil
  3. Hahaha süper .
    Son kontroller başlığını görünce noluyor dedim 🙈

    YanıtlaSil
  4. Şu tüyap her şehre gelse ne olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bizimkinin de adı İstanbul ama Tekirdağ'a daha yakın bir konumda Yağmur Tozu :) Bir kere gidebilmek için on yüz bin ayarlama yapmak zorunda kalıyorum.

      Sil
  5. sırt çantası kimbilir hangi kitaplara nasip olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırt çantam ve ben çok mutluyduk Özlem :)

      Sil
  6. Bu sene herkes fiyatlardan yakınıyordu sizin de fikirlerinizi merak ediyorum doğrusu sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette daha ucuz olduğu için almadığım kitaplar vardı Melci, ama ucuz olduğu için aklımda yokken aldıklarım da çoktu :)

      Sil
  7. Ne güzel hazırlıkmış, özendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılın keyifle beklenen zamanlarından :)

      Sil