Bugünü Bir Köşede Duran Patates Çuvalı Gibi Geçirmeyi Hayal Etmekteyim

Kasım 29, 2018

Sabahın ilk saatleri. Çocukları okula gönderir göndermez yatağa dönme modundayım.

Boğazım acıyor gibi, hafiften burnum akıyor. Neyse ki günü dinlenme günü ilân ettim.

Yarın doğumgünü partisi var. Sonraki gün de ailece tatil kaçamağı yapmayı plânlıyoruz.


Okuma şenliğinin son kitabı bu olacak sanırım. İlk sayfasına göz attım, yine harika yazmış Ayfer Tunç, seviyorum bu yazarı :)




Dün böyle şeyler kesip yapıştırmaklarla geçti. Bugün de yerdeki kâğıt yığınlarını toplayıp evimi düzeltmeliyim :D

Size geçen haftaki partiden bahsedemedim. 25 çocukla çok zorlu bir partiydi. Özellikle içeri girip anında ortamı karıştıran üç afacanla. Bir ara boya yaptırırken acaba su kaplarını mı kafalarından geçirirler yoksa boya kaplarını mı diye düşünürken buldum kendimi. İnanılmaz şekilde boyama kısmı sorunsuz geçti :D


Herkes toplanana kadar yerinde duramayan çocuklara oyunlar oynatıldı.


Macera arayanlar için ünlü tabloların içinde şifreler aratıldı.


Doğrusu bu süsleme kısmını da iyi kıvırıyoruz, süsleme şirketi mi kursak :D


Ve küçük sanatçılar özenle resimleri boyadılar.


Herkes aynı resmi boyadı ama ortaya çeşit çeşit resimler çıktı :)


Ressam isimleri bulundu sözcük avıyla.



Bu da günü bitirmenin gururu :D

Yelkovan Atölye'nin instagram hesabında (tıkla) rengârenk resimleri görebilirsiniz :)

Şimdi adaçayımı içip son plânlamalarımı yapayım.

Tatil dönüşü hızlı bir Aralık ayı beni bekleyecek gibi gözülüyor .

Yaşasın tembel bir gün  :D


Benzer yazılarım

38 Yorum yap

  1. Hasta olma lüksün yok gibi Handan. Sana güzel etkinliklerinle kolaylıklar diliyorum 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok gerçekten de Yıldız. Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Bu enerjiyi nereden buluyorsun, maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok da bulduğum söylenemez, arada böyle boş günler olmasa topu atacağım Özlem :)

      Sil
  3. Ayfer Tunç'un özellikle öykülerini pek severim.

    YanıtlaSil
  4. Bugün dinlen, yayıl. Hak ettin gari:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle yaptım Çenebaz, hatta öyle çok yaptım ki ev dandini kaldı :D

      Sil
  5. Ben de Ayfer Tunç'un başka bir kitabını bitirdim ama Suzan Defter aklımda okuyacağım mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine çok güzeldi bu kitabı da Sev :) Yalnız yine ilginç bir kurgu yapmış, anlayana kadar kitabı yanlış bastılar sandım :D

      Sil
  6. Küçük ressam adaylarını ve sizleri kutluyorum.
    Partiniz pek renkli geçmiş,hadi geçmiş olsun.
    İyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok renkli geçti Merih, yarın da sinema partisi vereceğiz :D

      Teşekkür ederim canım .

      Sil
  7. Ben de her gün ayni hayali kuruyorum ama hayal olmakla kaliyor 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün oldukça başardım Derya, hatta kitabımı bitirdim :) Ama şimdi masamın başında çöplerimi toplama zamanı :)

      Sil
  8. O hafif boğaz ağrısı bende de var maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoruldukça vuruyor Hayalperest, umarım geçer hemen.

      Sil
  9. harika renkli bir parti olmuş...keyifli okumalar olsun ve şimdiden iyi tatiller...boğaza tuzlu karbonatlı gargara çok iyi geliyor bazen...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu boğazımdan çok lenf bezlerimde sanki (ayyy babaannemin takvimciği deyip duramam ki sürekli, sana bir isim bulmam lâzım :) Takvim, dinlenince geçecek diye umud ediyorum.

      Teşekkür ederim , benden de sevgiler :)

      Sil
  10. Harika bir etkinlik olms çocuklarla zaman geçirmek onların dünyalarına girmek bambaska oluyor :)

    YanıtlaSil
  11. Yorucu işler. Gönülden takdir ediyorum. Şimdi iyi dinlenmeler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sezer,yarını da güzelce geçirelim sonrası tatillll :)

      Sil
    2. Süper süper süperr 👍👍👍

      Sil
    3. Teşekkür ederim Tigris :)

      Sil
  12. her şey ne tatliş. ayfer tunç da en sevdiğim yerli yazar yiaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiklerimden Deep, sevmediğim kitabı olmadı şimdiye kadar :)

      Sil
  13. Bloguna açmanın bir yolunu buldum sonunda. Çok geçmiş olsun, alnının akıyla çıkmışsın bu işten. Nice nice işlere Handancığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden öyle oldu hiç anlayamadım Kadriye. Neyse bir yöntem bulmana sevindim :)

      Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  14. senin tembel günün olmaz olamaz Handan
    Koşmayı uçmayı seveginllerdensin çünkü de

    sevgiler :-))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada patates çuvalı olmayı da seviyorum Kadriye :D İyi geliyor :) Benden de sevgiler canım :)

      Sil
  15. ayfer tunç candır , kolaylıklar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayfer Tunç'un beğenmediğim kitabına rastlamadım Eylem :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  16. Harika bir parti olmuş.. elinize emeğinize sağlık ekibinle.. Evet süsleme işine girebilirsiniz bence D:

    YanıtlaSil
  17. O kadar çocuğa hakim olabilmek çok zor olsa gerek ama şahane gözüküyorsunuz.
    Şahane bir parti olmuş ♥
    Ellerinize kollarınıza sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de zor oldu Şebo, ama değdi :) Teşekkürler :)

      Sil
  18. Çocuk olmaya özendim, gerçi bizim dönemin çocukluğu da güzeldi. Tüm gün sokakta geçerdi zamanlarımız. Ben biraz apartman çocuğu olarak şanssız olsam da babaanneme giderek telafi ederdim. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dönemin çocukları sokağa çıkmıyor, biz evi kiralarken bahçeli olsun diye çok uğraştık, oğlanları yazın zorla sokağa gönderiyordum .

      Sil