Evet Kışın Ortasında Dört Kocaman Adamın Eşyalarını Bir Küçük Sırt Çantası ve Bir Küçük Valize Sığdırabiliyorum

Aralık 01, 2018

Üzerimizdeki pantolonlar yeter, beş gün aynı pantolon giyilebilir. (Anne hariç, o ikinci bir tane götürebilir. Büyük ihtimal giymeden döner ama : D)

İçlikler gece pijama yerine geçer, hem hafif hem az yer kapladıklarında çantanın bir köşesine sığarlar.

Terlik otelde yoksa diye eskiden kalma otel terlikleri incecik .

El ve yüz kremi, diş fırçası , diş macunu ve deodorant dışında bir de ruj yeter.

Bir kitap. Aslında o da telefondan okunabilir ama lüksüm olsun :)

Duş için otel şampuanlarını kullansak saçlarımız üç günde dökülmez.

Herkese iki polar kazak iki ince sweatshirt. İki çift çorap. Çok gerekirse yıkanıp kurutulur.

Zaten bot ve çizme giyilecek, sokaklarda başka birşeye gerek yok.

Kıyafetler su geçirmiyor şemsiye kimse taşımaz. Çok gerekirse alınır.

Burun damlası, nezle ilacı, vitamin ve asprin olmazsa olmaz.

İki deste oyun kâğıdı da sığdıralım bir köşeye belki pis yedili oynanır.

İşte bu kadar :)

Biz biraz tatile gidiyoruz anacım. Arayanlar Köln'de bulabilir.

Burnum da akmaya başlamış ama dua edin de hasta pasta olmadan keyifle geçsin.

Yakınlarda oturanları bekleriz efendim. Bak sonra vıy Handan sen buraya mı gelmiştin, ayy neden haber vermemiştin demeyelim :D

Öptüm sizi.

Benzer yazılarım

33 Yorum yap

  1. İyi tatiller, bol eğlenceler :-)

    YanıtlaSil
  2. Köln mü??
    Mesafeyi öğrenmem gerek❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olurdu yakında olsaydın. Yakın mıymışsın ? Çarşambaya kadar buradayız.

      Sil
  3. Keyifli bir tatil dileklerimle

    YanıtlaSil
  4. tan da Noel zamanı, muhteşemdir oralar. İyi tatiller, iyi eğlenceler
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  5. Ben asla bu kadar az esyayla yetinemem 😂😂😂. Iyi tatiller canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava çok sıcakmış, aldıklarım fazla bile geldi Derya :)

      Sil
  6. Ekonomik boyuttaki valiz ideal valizdir, tebrikler :)

    Keyifli güzel bir tatil olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Hahaha pis yedili oynanmaz mı ya :) Harikasınız gerçekten çok çok güzel geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartları unutmuşum evde iyi mi Melci, neyse odaya uyumadan uyumaya döndük zaten :)

      Sil
  8. iyi tatiller...ha bu arada geçen tatil dönüşü yaptığın sınavın kazananını açıkladın mı sennn ?;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa öyle bir şey yapmıştım di mi ben Ecehan, ayyyy, vallahi bunuyorum diyorum inanmıyorsunuz :)

      Sil
    2. ;)))))yok kıs hepimiz aynıyıs ;)))

      Sil
  9. Ben henüz bundan bir tık fazlasını hazırlıyorum :D iyi eğlenceler hasta pasta olma ama :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasta pastayım ama burun damlasını icad edenin ruhuna dua ederek dolaşıyorum Tuba :) Tabi vitamin haplarına da duacıyım :D

      Sil
  10. Ben bunu okuyana kafar gitmişsin bile.
    Dur yeni yazına bakiim.

    YanıtlaSil
  11. Büyük başarı cidden. Ben günlük kullandığım sırt çantasını bile bir türlü azaltamıyorum. 🤣🤣 Keyifli gezmeler. 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ben günlük kullandığım çantayı küçülttim Ebrar, böylece mecburen bıraktım içindekileri :D

      Sil
    2. Onu da denedim ama imkanı yok sığamıyorum küçük çantalara. 😂😂

      Sil
    3. Ben de sığamam diyordum, meğer taşıdığım şeylerin %90 nına ihtiyacım yokmuş :D

      Sil
  12. Ah biz de bir başarabilsek tek çantaya sığmayı, daha ne isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha , yurt içi gezisinde daha da küçük tutabiliyorum çantayı nasılsa eksik bir şey olursa alırım diyerek. Aslında bu kadar eşya hayli hayli yetiyor :)

      Sil