İnternetsiz mi, Aaaaa Dayanamammmmm

Kasım 03, 2018

Evde boş olduğum zamanlarda elimden telefon düşmüyor. Tam bırakıyorum, bir anda internetten bakmak istediğim bir şey çıkıyor ve hemen elime almış buluyorum kendimi. Tam bir bağımlı oldum sanırım.

Yarın kendime meydan okuma yaptım. Telefonumu elime almayacağım. İnternette delice birşeylere bakmak istesem de bakmayacağım . Ve Candy crash oynamayacağım. (Manasız bir oyunla ciddi vakit öldürüyorum )

Eminim gün bana çok uzun gelecek.

Kafamı çalıştırıp şeylerle meşgul olurum. Yazacaklarımı deftere yazarım. Kitap okurken zıttırı pıttırı sayfaların fotoğrafını çekmem.

Bu aletler yokken ne yapıyordum ben yaa. Hımmm, ya okuyordum, ya çalışıyordum ya da bebek bakıyordum sanırım :D

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Maalesef internetsiz yaşayamaz hale geldik.Faydalı yönleri olduğu kadar zararlı yönleri de çok fazla :( Candy crash oyunu gerçekten çok bağımlılık yapıyor.Gece gündüz bir dönem oynadım ama sonunda bırakmayı başardım.Aynı bir sigara bağımlılığı gibi o oyun.Zor bırakılıyor.Okuyorduk, geziyorduk, arkadaşlarımızla ve sevdiklerimizle daha fazla vakit geçiriyorduk.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında okumayı gezmeyi yine yapıyorum ama sanırım ev işlerini sonuna kadar boşlamışım, gün uzadı, bir sürü iş hallettim :)

      Sil
  2. çok zor bir meydan okuma.kolay gelsin
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum dediğine. Büyük bir bağımlılık bu internet ve sosyal medya. Yazını okuduktan sonra bende bir karar verdim şimdi, yarın bende günümü internetsiz geçireceğim :) Şimdiden kolay gelsin!

    http://www.muhendisinblogu.com

    YanıtlaSil
  4. Kendimi çok sevdim şimdi :) 52 gün internetsiz ( neredeyse) yaşadım yazın.
    Tabii ne yapıcam şimdi diye düşünmeye vakit yoktu bir yandan. Bloğa yazı yazamadım sadece ona yandım.
    Olanlarla idare ettik işte.
    Hadi sana kolay gelsin minnoşum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tülin :) Evet insan yazı yazmayu özlüyor :)

      Sil
  5. Son madde. Çocuk bakıyorum:D
    Ama sanırım durabiliyorum. Öyle tip bir üşengeçlik mevcut ki bünyede. Ona bile üşenirim ben:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar büyüyüp boş vakitler ortaya çıkınca üşengeç bünyeye kıpraşmadan internette dolaşmak çok rahat geliyor Hayalperest , aman sen de benim gibi yapma :)

      Sil
  6. Bu meydan okuma özellikle kitap okuma hızına olumlu yansırsa çok kârlısın demektir. Hiç olmadı yapılması gereken işler azalır. Arada internet detoksu yapmakta fayda var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap hızıma çok etkisi olmaz, zira onu zaten okuyabileceğim en çok şekilde okuyorum Şule ama evet işlerim azaldı :)

      Sil
  7. Üff ya kanayan yaram:)))
    Kendim yapamıyorum internetsiz ama çocukları eleştiriyorum :(
    Ancak ben çokça okuma ve araştırma da yapıyorum sanki :))) Züğürt tesellisi mi ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beni,rahatsız eden konuma geldim Nihan, elimden düşmemeye başladı telefon ve çocuklarım yanıma geldiklerinde beni öyle görmeye başladılar hep. Azaltacağım ama :)

      Sil
  8. Haftasonları elimden geldiğince geç açıyorum telefonumu😊

    YanıtlaSil
  9. Yazın internetim bitince uzunca bir süre sabredip almadım.Kitaplar oyaladı beni.İki günde de alıştım, gözlerim rahat etti.Şimdi de akşamları mümkün mertebe bakmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendime bir zaman dilimi belirlemeyi düşünüyorum Mehtap, iş yükü gibi üzerime binmiş bu iş , ağırlık veriyor bana :)

      Sil
  10. Selamlar Handan :)
    Allahtan şu oyun işlerine hiç bulaşmadım. Ama ciddi vakit öldürüyoruz sosyal medyada. Biraz da tembellik etmek için bahane oldu sanki. Benim için öyle yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim için de öyle olmuş Aytül , biraz azaltmak iyi geldi. Böyle devam edeyim diyorum :)

      Sil
  11. Neyse ki ben oyun oynamiyorum 😊

    YanıtlaSil
  12. hahahaaaa :)))
    Bu oyun zımbırtısı ile ilgili acil benim de bir önlem almam lazım. Dün akşam yine bir bakayım dedim takılıp kaldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam üç gündür açmadım Şebo, bir yandan oynuyor bir yandan gereksiz gaza getirme taktiklerine sövüyordum. Aldım elime kakuro kitabı, oh pek eğlenceli :)

      Sil
  13. bunu bende deneyeceğim, blog yada başka bir araştırma dışında internet kullanmayacağım önümüzdeki ay uygulanmaya başlayacağım kararlarımdan biri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendime gün içinde blog yazma saati belirleyeceğim. Amaçsız internet gezintileri ve manasız oyunlara son verdim.

      Sil
  14. Ben de bağımlıyım, ama bir gün ara vermeye cesaretli değilim. Tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle iyi geldi ki Mehmet, kesinlikle denemelisin :)

      Sil