Masalsı Sonbahar

Kasım 11, 2018










Size biraz sonbahar topladım, içlerine de şarkılar sakladım :)

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Ben bu şarkıyı çok severim ama doksanlardan zannediyordum, adamlar düşündüğümden eskilermiş Aysan :) Umarım beğenmişsindir, sözleri de çok güzeldir.

    YanıtlaSil
  2. Bana da Dream On çıktı.
    Pek de severim :)

    YanıtlaSil
  3. Sonbahar görüntüleri güzel fakat kitap daha bir ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukların eski kitabı Özlem, çıtır çerez okudum :)

      Sil
  4. 1 ile 4 arasında kalıp 4 ü aldım.Ama tarzım olmayınca Michael Jakson'da karar kıldım.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel fotoğraflar. Bana ZAZ – Qué vendrá çıktı, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Sonbahar resimlerine bakmaya doyum olmuyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele güneş varsa tam bir renk şöleni :)

      Sil
  7. Michael Jackson - Smooth Criminal

    ne güzelmiş unutmuşum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şeyi hissettim dinlerken Tülin :)

      Sil
  8. En sevdiğim mevsim.

    Tam da Sibelynka'dan Bohemian Rhapsody yorumunu okumamın üstüne Queen şarkısı güzel gitti. Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihayet biri yapraklara tıkladı, ben en çok onları sevmiştim, kimse tıklamadı diye üzülüyordum Şule :)

      Queen filmini hem merak ediyorum hem de izleyesim gelmiyor Queen'i çok sevdiğimden :)

      Sil