Terazi

Mayıs 28, 2007

Şu dünya da hiç dengede durmuyor...

Ne bileyim

Belki vardır dengesi de

Benimkine uymuyor...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. bu öyle bır hassas denge ki, bır trapezcı gıbı taklalar parandeler atıyorsun sonra bır an gelıyor, yanlıs bır hareket ve bir bakmıssın tepetaklak olmussun.

    günaydın:=)

    sima

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handan:))

    Dengemizi kaybedene kadar dengeliyiz işte gerisini boş ver:))Bizden başka yok...

    YanıtlaSil
  3. belki de denge bizde yok...

    YanıtlaSil
  4. BAK ŞİMDİ :) DÜNYANIN DENGESİ YOK DİYELİM YAHU BEN TERAZİ BURCUYUM O ZAMAN BENİM DE Mİ DENGEM YOK ACABA HANDAN? :D :p

    SINAVIM NE İYİ NE KÖTÜ DİYEBİLİYORUM BİLMİYORUM AÇIKÇASI :) 3,5 SAAT SÜRÜNCE BEYNİMİ KAYBETTİM SANDIM BİR ARA :))

    AMA ÇOK YORGUNUM O BİR GERÇEK SABAH ADANAYA GELDİM VE DOĞRU İŞE :( UYKUM VAR ÇOOK UYKUM VAR :(

    YanıtlaSil
  5. ben kendim teraziyim(dengesiz dengeli derler benim burca) :), hayat dengede olsa ne yazar?

    YanıtlaSil
  6. dünyanın dengsinde
    dengede durmak gibi bi niyetim yok
    ya ötesinde
    dengede durmak gibi korkum var
    ya hiç bişeyde
    dengeye gerek yok o halde
    düşünmeyede

    YanıtlaSil
  7. İyi geceler Handaaaannn:))

    YanıtlaSil