Hayır Sarma!

Mayıs 31, 2007


On senedir inatla yapmıyordum. Ama dün gece oturup yaprak da sardım ya, karışık duygular içerisindeyim :)
Ev kadınlığına dönüşüm işlemi başarıyla tamamlandı şeklinde bir yazı beliriyordur şu anda ekranda, birisinin bilgisayar oyununda bir karaktersem sadece.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. handan bunlar cok güzel görünüyor yahu. yapılırmı bana sımdı bu.
    pırınclerde fırar etmemıs:=)

    sıma

    YanıtlaSil
  2. çok süper gözüküyorlar handan ellerine sağlık bitmediyse geliyorum yemeğe..
    aç kapıyı aç,zili çalan benim :P

    YanıtlaSil
  3. off off diyeyim ben sana Handan :)

    YanıtlaSil
  4. açım aççç :( saat 9 ben hala işteyim :( Allahım hak mı bu :( ağzım sulandı valla :( annemi aradım o da köfte yapıyormuş :( gece olsa da eve gitsek :D:D:D ayy beynim sulandı valla :)))öperim senii handan böyleeeeeeee kocamannnnnnnnnnnn :)))))))))))

    YanıtlaSil
  5. :))Teprikler Handan((:
    Bak sana intrnet süsü yaptım. E artık hakettin canım bu sarmalardan sonra:))Başarılarının devamını diliyorum. Sanırım sırada mantı var ama şööyle uzman işi:))

    İyi geceler hadi... İşin vardır senin tutmayayım:))

    YanıtlaSil
  6. Simacım, seloteyple yapıştırdım neredeyse ben onları içindekiler firar etmesin diye :)

    Gülçin, gel canım :)

    Eee, çok üstüme geldin Angel canım, fotoğraf isteyen sendin :)

    Zehracım,işten annemi arayıp yemek siparişi verdiğim günler geldi aklıma, ne güzeldi :)

    Ha ha ha Katre, doğru bak ben mantıyı unutmuştum. O aslında dondurucudan çıkartılıp kaynar suya atılarak pişirilen bir yemek değildi di mi? Oh, hâlâ tam ev kadını sayılmam:D

    YanıtlaSil
  7. kaldı mı ya sarma?

    YanıtlaSil
  8. handannnnn cabuk gel, dolmalarına sahıp cık sımdı yıycem onları bak:=))))))))))

    zima

    YanıtlaSil
  9. Üzgünüm arkadaşlar, onları süs olsun diye sarmadım herhalde :) Afiyetle bitirdim :D

    YanıtlaSil