Siyah İnci

Mayıs 31, 2007


Dün bir arkadaşımla oturup fonksiyonlar ve logaritmalara çalıştık. Bisiklete binmek gibi birşeymiş, önüme gelince hatırladım yeniden. Bir keyif bir keyif bende. Seviyorum rakamları, işlemleri zorla değil ya. Boş vakitlerimde matematik soruları çözmeye karar verdim valla. Yok canım, su doku falan istemem, ben şöyle matrisler, türevler, hatta trigonometri, sinüsler kosinüslere doğru açılacağım yavaş yavaş. Düşününce bile keyif aldım şimdi :D

Yukardaki geminin konuyla alâkası yok. Geçen hafta bizimkilerin yaptığı gemiydi. Çok hoşuma gittiği için salonda duruyor şu anda. Ama nedense fotoğrafını çekerken siyahtan çok kahverengi oldu. Bu sabah plânları yaptık Beriş'le Pazar akşamı umarım gidip "gerçek"ini göreceğiz sinemada :) Bakalım biz görmeyeli Jack neler yapmış.

Not: Yok canım bu Doktor Jack değil Korsan Jack.Hayır, Lapacıyla takılan Korsan Jackten bize ne aaa, Sparrow Jack bizimkisi:)
Not2: Lapacı da kim diyenler oğlu olup da beraber Jetix seyretmeyenler tabi :D
Not3: Konuları bir yere bağlayamadım, idare ediverin, tı tı tı.
Not4: Yazı bitti, yok başka birşey , dağılabilirsiniz :)

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. Ben de sayilarin logaritmalarini bilmek gibi gereksiz bir yetenek gelistirmistim bir zamanlar.

    YanıtlaSil