Mayıs 15, 2007

Çılgın kutlamaları alayım :D

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Kocamaaaannnn sevgiler
    Any
    Nice senelere...

    YanıtlaSil
  2. aman da aman 2 yaşına da basmış :D yerim seni ben yerim yerim :D:D:D:D :)) daha nice seneler bize yorum yaz olur mu :)))) öperim seni :)

    YanıtlaSil
  3. 2. yılını cılgınca kutluyorum:=) nıce senelere.....sima

    YanıtlaSil
  4. Nice iki yıllara:))Bende çılgınlar gibi kutlarım seni.

    Not:Eserelin bıyıklı fotosunu göremedim ne yazık ki neden acaba?Yoksa benim pc bloggerı mı kabul etmiyor artık?Ühü ühüüü.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim arkadaşlar :D

    YanıtlaSil
  6. Nice yıllara Handan,yazılarını,paylaşımlarını bizden hiç mahrum etme olur mu?
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Gülçin. Darısı senin başına :D

    YanıtlaSil
  8. Handancım kutlarım!
    bu işi hakkıyla yapanların başında geliyorsun. sıcak günaydınların bile yeter.. insan olduğumuzu unutturmuyorsun ya, ne güzel!

    duâna ihtiyâcım vaaar!.. hastayım ben, öhhö öhhö!

    kadın, seviyorum seni.. :))

    YanıtlaSil
  9. Yahu senden görünce bende hatırladım ki 16 Mayıs 2005'de de ben başlamışım bu işe. Kaçırdık tüh ya :(

    YanıtlaSil