Deniz Havası

Mayıs 15, 2007


Sabah çayınızı Foça'da, deniz kıyısında içmeniz için :)



Günaydın.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Günayyyyyyyyyydınnnnnnnnnnn :) Ohh Handan iyi ki geldik buraya çay içmeye :) Derin bir nefes alma vakti gelmiş :) Öperimm seni kocamannnnnn :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handan:))

    Bak oraya tıkla buraya tıkla derken buldum senin yazıları. Renginde lacivert olmuş. Üüüff misss gibi fener rengi:)))Ya benim pc de heralde arıza var. Eserelin sayfayada gidiyorum orda da eymir var hala başka bişey yok nedense. Ama tam zamanında buldum senin fotoları. Şimdi atıcam balkonuma bende masamı. Deniz havası alarak kahvaltı yapıcam çok sevdiğim yeğenimle:))Öptüm seni. Yaa söyle de kaybolmasın benim sayfalar..Yani senin sayfalar:)))

    YanıtlaSil
  3. Bak şimdi Handan:))Önce arşivinden nisan ayına giriyorum sonra nisan sayfasından mayısı tıklıyorum. Böylece ulaşıyorum bugüne:))Çok ilginç değil mi? Var bu işte de bir hayır:)) Hadi bakalım:))

    YanıtlaSil
  4. Ve ben bu şarkıya hastayım yaa:))Alır beni götürür. Süpersin bu bağlamda:))İyi tamam gittim ben..

    YanıtlaSil
  5. Katrecim niye öyle oldu anlamadım. Eserel de Eymir'den sonra birşeyler yazmıştı. Sen onun bıyıklı fotoğrafını göremedin mi hâlâ yoksa :)

    YanıtlaSil
  6. :)gunaydın Handancım, ben de gelmek istiyorum oralara...Tam "gidelim buralardan" modumdayım.

    YanıtlaSil
  7. Hiç durma, gel canım :)

    YanıtlaSil
  8. yok ben almıyın handan öyle çok gezdim ki artık çayıda evimde içmek istiyorum :D

    YanıtlaSil
  9. Evet evet otur artık evinde, ben yoruldum sen gezerken :)

    YanıtlaSil
  10. :)geliyorum ilk fırsatta...

    YanıtlaSil