Günaydın

Mayıs 29, 2007

Dünkü güzel yağmurun ardından ışıl ışıl bir sabah .

Beklenenlerin gerçekleştiği, müjdeli haberlerin geldiği, pırıl pırıl, enerjik, güzel bir güne açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNN CANIMMMMM HANDANNN :))))))))))))))) GÜZEL BİR GÜN OLSUN İNŞALLAH AMİNNNNNN :)))

    YanıtlaSil
  2. dün gece yağmur yağmış epeyde yağmış ama ben ölü gibi uyuduğumdan hiçbirşey duymadım.Sabahta haliyle serinmiş hava bende etek ve açık ayakkabılarla çıkmış bulundum.Ben yazı getirdim ama yaz kaçtı handan.Nerde bu güneş?

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Zehra :)

    Gülçin burası yağmura rağmen çok sıcaktı dün. İzmir havası işte :)

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar guzel dilekler dilerken, hepsi senin icin de gercek olsun sevgili Handan

    YanıtlaSil