Mayıs 08, 2007



Pencereyi açmak gerek...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. dur ben bu pencereyi açimde akşam güneşi içeri gelsin :) temiz birde hava alalım :D ohhhh mis miss :))) öperim seni canımın içi :)))

    YanıtlaSil
  2. Foto yine super..yarın için Günaydın Handancım :).

    YanıtlaSil
  3. İyi geceler Handan:))Ben yarın gene İstanbul yolcusuyum. Haber vereyim dedim:))

    YanıtlaSil
  4. :) Açalım pencereleri Zehracım, dolsun temiz hava içeri :)

    Teşekkür ederim, günaydın Angel :)

    Neee, yine mi... Aaaaa.. Günaydın Katre :)

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Handan:))Ya benim İstanbullar gezmek sayılmaz ki... Hem zaten alış-verişte yapamıyorum, para yok paraa:)))Amma güleriz haa oralarda bi yerlerde olsak di mi?

    YanıtlaSil
  6. Günaydın handan:))

    Yeni yazımı eklenmemiş ben mi göremiyorum anlayamadım nedense...Bak bakalım buralara bir:))

    YanıtlaSil