{}

Mayıs 16, 2007


Kuş sesleriyle uyanmak

Kış güneşinin yüzüne vurması


Rüzgârla gelen ıhlamur kokusu



Baharda çiçeklenen ağaçlar

Deniz kıyısında oturup dalgaları seyretmek

Çimenlere uzanmak

İçin üşümüşken eline aldığın sıcacık çay

Yaz ortasında buz gibi karpuz

Hiç ummadığın bir anda rastladığın dost bir yüz

O kadar çok güzellik var ki elimizin altında.

Biraz da gülümseten yüzüne bakmak lâzım hayatın.

En büyük hazinemiz orada.




Günaydın.
Huzurlu bir güne açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Günaydın Handan:))Seninde pırıl pırıl parlasın günün:))

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Katre :) Bizim balkondan deniz gözükmüyor ya, ben de deniz kıyısına gittiğimde biriktiriyorum sonra bloğuma koyup seyrediyorum yeniden :) (Gerçi benim balkonum da yok ama o konumuz değil şimdi:)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan :)))
    Sana uğrayınca içim açılıyor,yüzümde tebessüm uyanıyor.(Hatta şu an rejim yapmaya çalarken bile ama konumuz bu değil şimdi:)))

    YanıtlaSil
  4. günaydın,iyi sabahlar:)

    ikinci yılın kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  5. canım handan :) günaydın...o kadar güzel şeyler var ki elimizin altında haklısın :) ama biz kıymetini bilmiyoruz...haklısın..öperim seni çok hemde..

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Gülçin, rejim yapan birisini gülümsetebilmek ha :D Yalnız değilsin, merak etme, devam :)

    Günaydın İvriz, teşekkür ederim :)

    Ben de seni öpüyorum Zehra :)

    YanıtlaSil