Anneciğim

Mayıs 13, 2007


Anne olunca daha iyi anladım sevginin nasıl olduğunu. Başım ağrıdığında nasıl senin başının da ağrıdığını. Mutlu olduğunda nasıl gülümsediğini. Bir şeyler başardığımda nasıl gurur duyduğunu.

Seni çok seviyorum.

İyi ki benim annemsin :)

Not : Tabi bir de Kürşad'ın annesisin ama çok da tek eline almasın oradan. Hem ben kısa saçlı halini daha çok seviyorum. Hep onun dediği mi olacak. Tı tı tı :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Sende bir annesin ya, senin de anneler gunun kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. senin, benim, herkesinki kutlu olsun..:)

    YanıtlaSil
  3. Anneler günün kutlu olsun Handan'cım..

    YanıtlaSil
  4. canımm biricik güzel handan,annenin ve senin anneler günün kutlu olsun..seni kocamannn kocamann çook öperim canım benim :) sende iyi ki varsın handan :)) güzel anne seni :))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim arkadaşlar :)

    YanıtlaSil