Şenlik

Mayıs 11, 2007

Metos'un gösterisi vardı dün. (Bakınız dünkü listede beşinci madde) Keyifle seyrettik. Rengârenk çocuklar, cıvıl cıvıl bir ortam.

Gösteri öncesi arkadaşlarıyla birlikte heyecanla beklerken çok tatlıydılar.


O kadar güzellerdi ki... Gurur duydum oğluşumla.


Beriş'in oğlu Berkayların Kars Kafkas oyunları da kıpır kıpırdı. (Önde parande atan şahıs oluyor kendisi :)


Adam yerinde durmadığı için net bir fotoğrafını yakalayamadık :)

Küçük oğluş mu? Bir ara ağabeyini seyretmek üzere yanımıza gelmesi dışında afacanlıklarına devam etmekteydi :)

Yaşam hep böyle güzellikler getirsin çocuklarımıza.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Nice başarına tanık olmanı diliyorum Hnadan'cım.Güzellikler ve iyi insanlar hep bizi bulsun

    YanıtlaSil
  2. İnşallah Handancığım, her zaman gülsünler.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan, Oğluşlarının resimlerini iyi ki eklemişsin sitene, sabah sabah içimi aydınlattılar.. Maşallah nasıl pırıl pırıl evlatların var, Allah bağışlasın..Nice uzun yıllar nice mürvetlerini görürsün dilerim.. İkisinin de yanaklarından öperim:-) Filiz.

    YanıtlaSil
  4. Yakında kayınvalide olursun Hendencim. Pek yakında büyük oğluşunun nişan fotoğraflarını asarsın.
    He neden dikildi saçların? Benimki daha küçük. Önce sen kaynana olacaksın.
    not: Bana biraz cif yolla. Yedek şişede cam sil varsa ondan da rica edeyim. Bende püskürtme şeysinden var.

    YanıtlaSil
  5. Nasıl büyük, nasıl güzel, nasıl gözleri dolası bir durum bu...
    Oğluşlarım büyüyor, büyüyor, büyüyor ...
    Bize seyretmek kalıyor ve gurur duymak...
    Öptüm...
    Ben şimdi ağlamaya gidiyorum...
    Any

    YanıtlaSil
  6. Tüylerim diken diken oldu. Ne mutlu sana Handancım, Allah ömür boyu yuzlerini güldürsün böyle. sizin de tabii...

    YanıtlaSil
  7. Güzel dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.

    Herkes çocuklarının güzelliklerini doya doya yaşasın. Çocuğu olmayanlar da bir gün bu harika duyguyu tatsın.

    YanıtlaSil