İş Güç

Mayıs 10, 2007

Aramam gereken insanlar var.

Yapmam gereken yemek var.

Ütülemem gereken çamaşırlar var.

Bilgiç'in doğumgünü partisi için hazırlamam gereken arabalar var.

Akşama Metos'un gösterisi var.

Hemen ardından katılmam gereken bir toplantı var.



Valla bir yoğunum ki sormayın gitsin.

Şimdi gidip sıkı bir kahvaltı hazırlayacağım kendime.

Sonrası hallolur elbet.


Günaydın, enerjik bir güne açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. günayyydınnnnnnnnnn canımmmm canımmmmmmmmmmmm handan :))))))))))))) sana çoook kolay gelsinn :)))) senii şöylee sıkıcaa sıcacıkkkk kocccamannnnn öperimmm :))))

    YanıtlaSil
  2. Günaydın handan'cım,kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  3. Handan ben ütüyü kaybettim. Yok bulamıyom.
    En son dükkana getirmiştim. Yanlışlıkla sattım mı naptım hatırlayamıyorum.
    Senin fazla ütün vardır. Bir daha ki buluşmamızda, yanında ütü de getir .Mümkünse tefal olsun.

    YanıtlaSil
  4. ben de bugun 3000 kişilik şirketin tanımadıgım bir yuz kisisi ile telefonda konustum herhal. Beynim acıyor.

    Yarın icin simdiden hayırlı bir Cuma'ya acılsın sabahınız Handan Hnm.

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Zehra :)

    Günaydın Gülçin, yaşasın cuma geldi yine bak :)

    Aylincim, ben hep yedek ütü taşırım çantamda, sen merak etme :)

    Aloo, Eserel :) Yok pardon, günaydın diyecektim :)

    YanıtlaSil