Uyandırma Servisi :)

Mayıs 07, 2007









Pazartesi sendromunda olup da gözünü hâlâ açmayı başaramayanlar için :D

Herkese günaydın.

Enerji dolu, neşeli bir haftaya açılsın sabahımız .

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Aman bu nasıl bir uyandırma servisi böyle? Herkesi bir kişi mi uyandıracak yani? E iyi ben hemen gidip yatayım bari:)))

    Günaydın Handan:))

    YanıtlaSil
  2. Harika bir günaydın oldu bu benim için =) Günaydın......BİR' de yazdığı gibi "Yaşama yön veren, bir kimliği belirleyen yol ayrımlarında" gezdim geçen haftalarda...ve eski ekibimi bu şiirle uyandırdım bugün...
    Birsen


    Elele Büyüttük Sevgiyi

    Birlikte öğrendik seninle
    Avcumuzda yüreği çarpan
    Kuşa sevgiyi

    Elele duyduk kumsalda denizin
    Milyon yılda yonttuğu
    Taşa sevgiyi

    Tırtılları tanıdık seninle baharda
    Tırtılken daha sevmeyi öğrendik
    Sevgiden üreyen kelebeği

    Toprağı evimiz gibi sevdik seninle
    Birlikte sevdik kuru toprakta
    Ev küren köstebeği

    Köstebeğinden toprağına taşına
    Tırtılından kelebeğine kuşuna
    Elele sevdik bu dünyayı

    Acısıyla sevinciyle sevdik
    Yazıyla kışıyla sevdik
    Köy-köy ülke-ülke

    Gökler gibi sardı dünyayı
    Yağmur gibi sızdı dünyaya
    Dünya kadar oldu sevgimiz

    Elele büyütüp elele derdik
    Elele derip insana verdik
    Verdikçe çoğalan sevgimizi

    Bülent Ecevit

    YanıtlaSil
  3. Gunaydın Handancım, Benim favorim burda yok.Uyanamadım o yuzden :)

    YanıtlaSil
  4. En sondaki resim açılmıyor. Kimin fotoğrafı o? Merak ettim şimdik.
    Kız Bülent Ecevit sana yorum yazmıııış.
    Ayol o ölmemiş miydi?
    Günaydın.
    Hollywood'a açılsın sabahımıss. :)

    YanıtlaSil
  5. Handan, ben artık Brad'i terkettim. Haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  6. beni uyandırmak için bidahakine "Matthew McConaughey" fotosu olsun. Ayrıcana hanfendi bidaha linklerle degil, gercek fotolarla iştahınızı artırıcam.

    YanıtlaSil