Bir Gün

Mayıs 01, 2007

Bir gün bir şekilde herşeyi düzelteceğiz.
Sadece ne zaman olduğunu bilmiyoruz henüz :)

Herkese günaydın, umut dolu bir güne açılsın sabahımız.

Nickelback - Somed...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Tünaydınnnnn

    Umutlar hiç tükenmesin,hep gülsün yüzümüz :)

    YanıtlaSil
  2. öğlen oldu benden de sana tünaydııınnnn...

    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. günayyydınnnnnnnnnn canımmmm handannn :))) benn geldimmm en enerji dolusundan :))) sana çook güzel bir gün dilerim :)) Birgün herşey çoook ama çoook güzel olucak buna inanıyorum ;) hatta inanmak istiyorum :))) öperiiimmm seniii kocamann kocamannnnnnnnnn :)))))))

    YanıtlaSil
  4. Ben bir yerlerden başladım düzeltmeye. Bakalım şansım yardım edecek mi?

    YanıtlaSil
  5. Nerdesin Handan'cım bugün hiç sesin çıkmıyor?

    YanıtlaSil