...

Mayıs 09, 2007


Zorluklara,

Lâf anlamazlara,

Haddini aşanlara,

Kalp kıranlara,

İlgisizliklere,

Çözümsüzlüklere,

Sıradanlığa,

Umutsuzluğa,

Kayıplara,

Tekrarlara,

Ne varsa seni boğan

Hepsine inat,


Kendine gülümse.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Kız Hollywood'a fazla taktın bu aralar. Hayırdır o tarafa mı yerleşeceksiniz? Ayyy ben İstanbul'a gelirsiniz belki diyodum, bu nerelere gidecek.
    Çekiliyo Bencaminin.

    YanıtlaSil
  2. handan şuanki sıkıntılarımı saydın sanki..ama bak bu postundan sonra inadına gülümsicem hayata..mehmet abiiii duyuyormusun yıldıramazsın beni :D hadi gel hadi :P hehehe ayy valla bak var senin blogta bişi ben asık yüzle geliyorum buraya enerji toplayıp çıkıyorum valla billa huzur var bu blogta :D handann adınımı değişsek blogun :P huzura doğru :D:D:D:D:D hehehehehe ayy du bu programdı olmaz bu :D huzuru bulamayanlara bir demet handan :D bak bu daha bir iyi sanki :D

    buarada aylinnden ses çıkmış :D hollywood'a davet ediyor seni handan :D :P

    handan handann nerdesin :))

    hadi sen gelene kadar ben biraz daha çalışim gelirim sonra :) öptm kaçtım :)))

    YanıtlaSil
  3. Aylin canım, o kadar belli oluyor mu? Sen üzülmeyesin diye söylemiyordum ben :D

    Zehracım, "huzura doğru" dersem sanırım yanlış anlaşılabilirim :) Adı ne olursa olsun, gülümsetebiliyorsa ne âlâ :)İyi çalışmalar sana.

    YanıtlaSil
  4. Beni de aldır yanına. Noooolurr nooolur Henden. Biz önce bi yerleşelim. Sonra Zehra da gelir.
    Charlinin melekleri çekilcekmiş. Biz oynarız işte.

    YanıtlaSil
  5. ne de güzel yazmıssın, zaten tüm bunlara gülümsemesını bılemesem su an da ayakta olamazdım.

    sıma

    YanıtlaSil
  6. Gülümsedim ben.Dedigin gibi hepsine inat...

    YanıtlaSil
  7. Aylincim, ilk iş sizi yanıma aldıracağım söz :)

    Sima , teşekkür ederim. Gülümsemeye devam :)

    Eserel, hepsine inat canım :)

    Any, günlerdir aklımdasın, dur ben seni bir arayayım. (Yok, saat çok erkenmiş, biraz daha sonra arayayım:)

    YanıtlaSil