Yok Yok

Mart 13, 2007

Biz Beriş'le buluşup teyzemin gönderdiği ev yapımı su böreğinden yemedik.

Yemedik diyorum ya , tı tı tı...

:D

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. BEN SENİ YİYECEM BU GİDİŞLE. hıh

    YanıtlaSil
  2. Ye ye ...

    Bişey olmaz...
    Can boğazdan gelir demişler ya..:).

    Hepimiz nasıl iştahla yediğini biliyoruz nasılsa..:)

    YanıtlaSil
  3. haha :))
    iyi ki fotografını koymamıssınız yemediginiz böreğin :))

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Handan. Eminim yememişsinizdir. Adım gibi hemde:))))

    Ya teyzene bende teyze diyebilirmiyim? Ben recimdeyim çok fena ama eşim eminim bayılır teyzenin böreklere:))))

    Güzellikler diliyorum

    YanıtlaSil
  5. Ha ha ha, Aylin sana sinir bozucu birşey söyleyeyim mi, yarım kilo vermişim :D Ben de inanamadım valla :D

    Bişey olmaz di mi Ece :D Tamam , ben yemeğe devam ediyorum.

    Eserel, valla yemeseydik fotoğrafını çekecek vaktim olabilirdi :D Ho ho ho, aklıma geldiğinde çok geçti artık :D

    Diyebilirsin Katrecim :D

    YanıtlaSil