Bahar

Mart 11, 2007



Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Günaydın şekerim. kız sana cumartesi pazar tatil değil miydi? Yazı eklemişin hayret.
    Peki peki bunlar yeniyo mu Henden?

    YanıtlaSil
  2. Süper Handan yaaa...

    İyi ki bakmışım sayfana. İçim açıldı vallahi...

    YanıtlaSil
  3. :) gelinciğe bayıldım, cocukluğumu hatırlattı. Hala ilk gördüğüm gelinciği koparırım. Ama bu kez sanal :(

    YanıtlaSil
  4. handan çook güzel çiçekler :)

    aylinn açlıktan ne yiyeceğini şaşırdın:D katıl artık aramıza :D yemek yeee :D :D

    iyi geceler kızlar tatlı rüyalar :)

    YanıtlaSil
  5. Handaaaan, gerçekten açtı mı gelincikler, sizin oralarda. Çok gelesim var İzmir'e, niyeki acaba???

    YanıtlaSil
  6. yeniyor aylinciim

    bir dost

    YanıtlaSil
  7. Günaydın Aylin, haklısın haftasonu yazı eklemiyorum pek ama fotoğrafları yüklerken hemen paylaşmak istedim. Yeniyor bunlar canım, afiyet olsun :)

    Günaydın Katre, çok güzeller değil mi?

    Eserel, ben de bulduğum gelinciğin fotoğrafını çekerim. Hatta geçen sene bu işi iyice abarttım, her yerim gelincik fotoğrafı dolu :)

    Zehracım, bu Aylin'in doğru yola geleceği yok valla :)

    Burcu canım, gerçekten açtı gelincikler burada. Hadi gel :D

    YanıtlaSil