Mart 14, 2007



Sometimes It Snows In April
Prince

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. tatile ihtiyacım var sanırım..uzaklara yeşilin bol olduğu bir yere gitmek nehirden akan suyu akşama kadar izlemek hatta su sesini dinlerken çiçeklerin arasında uyumak istiyorum..

    ne hayal ama :) ben hala işteyim :(( sıkıldımm ben çook sıkıldımm :(

    YanıtlaSil
  2. Prince deyince aklıma hep topuklu ayakkabı gelir nedense.Onun purple rain diye bir şarkısı var.
    İstek yapabiliyor muyuz henden? Çok severim ben o şarkıyı.hi hi.
    İstek diyorum hani. purpel rain diyorum.bulup da çalsan diyorum. çayımı içerken dinleyip hülyalara dalsam diyorummmmm.
    Hııı ben de seni çok sefiyom. Ne ayılıp bayılıyon?

    YanıtlaSil
  3. :) kar'ın tadı sadece evde sıcacık elinde kahve bir dostla oturup seyrederken cıkıyor. Sıcak memleket insanıyım ben, yoksa yagmasın :(

    YanıtlaSil
  4. Ben İstanbul'a gidiyorum bir süreliğine..
    Kar da geliyo galiba...

    YanıtlaSil
  5. Artık kar mar yağmaz, bu yıl da böyle geçti...

    YanıtlaSil
  6. E günaydın handan:))

    Güzel foto. Da ben deniz koydum bloguma haberin olsun:))

    YanıtlaSil
  7. Zehracım, bir ara kaçamak yap bize gel. Hatta Ece ile gelin, ben sizi dinlendireyim. Zaten bize gelen bekârlar, iki günden sonra, Allahım ne güzel evli değilim ve iki çocuğum da yok, yaşasın yaşasın diye dönerek çalışma hayatının sessiz ve huzurlu ortamında mutlu mesut yaşıyorlar :D

    Aylin, isteğini bulup çalıcam bugün:D

    Eserel, ben de önceki yaşantımda Eskimo idim herhalde. İnsan soğuğu bu kadar mı sever :)

    İstanbul ha! Benim yerime de tadını çıkart Ece.

    Sanırım yağmaz Aslı.

    Günaydın Katre, gördüm deniz fotoğrafını. Neyse az kaldı yaza :)

    YanıtlaSil