Hazırlık

Mart 19, 2007

Metos'un doğumgününe bir hafta kaldı. Bu haftasonu onunla ilgili hazırlıklar yaptık hep birlikte.

Bu sene partimiz Orman Partisi. Çocuklara hayvan maskeleri hazırladık. Ve fakat meğer ne zor işmiş. Bir kere hayvan yüzü fotoğrafı bulmak çok zor. İnternette arama yaparken hayvanlar aleminin ingilizcesini öğrenmek durumunda kaldım. Sonra, diyelim bulduk bir yüz, bu sefer de boyutu uymuyor. Boyu uysa gözleri çocukların gözlerine denk düşmüyor. Neyse sonunda istediğimiz gibi birşeyler oldu. Lemurdan tembel hayvan'a bir parti grubumuz var artık.





Renkli fon kağıtlarından yapraklarımız çok hoş oldular.




Davetiye'yi Can dizayn etti.


Onu şu halden,

Bu hale getirdi.

İşte bu da ormanların kralı heyecanla partisine gün sayıyor.



Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Gnaydın Handan...

    Benim küçücük kızımında doğum günü hatırlıyorsun di mi? Bir gün önce evde yapmak durumundayız teyzesinin izni olmadığından, birgün sonra da okulda aynı gün doğan arkadaşıyla ortak doğum günü yapacağız. Çok yorucu bu işler yaa:(( Sen nasıl bu kadar enerjik hareket ediyorsun? Hayranım sana yaa valla... Haydi kolay gelsin. Gideyim ben. İşler çok. Bende senin oğluşlarını öptüm...

    YanıtlaSil
  2. Hepimize kolay gelsin Katre. Ben seviyorum partileri :) Bir de hep birlikte hazırlandığımız için çok eğlenceli oluyor.

    YanıtlaSil
  3. İşte ben bu partilere gerçekten hastayım, her seferinde ayrı bi tema. Valla helal olsun Handan abla! :)

    YanıtlaSil
  4. Ne hoş bir tesadüf,kızımın doğum günü de 24 mart.Aynı telaş bendede hakim.Ama çok küçük olduğu için kalabalık bir aile yemeğine karar verdik.Bende strese girmeye başladım hafta sonu nasıl yetişeceğim diye :(

    YanıtlaSil
  5. Emircim sana da hazırlarız biz Ferhan Ablamla. Rock parti :D

    Çocuklar küçükken, partiler annelerin istediği gibi oluyor Gülçin :D Şimdi ise daha bir parti hazırlarken diğer yıllarınki de plânlanıyor bizim küçük beyler. Bilgehan, sanırım 10 yaşına kadarki bütün doğumgünü partilerini ayarladı :)

    YanıtlaSil
  6. Diyorum ki bu hazırlıklarınızı vakumlayıp torbalasak bozulmıycak sekilde. Hatta fotokopi ile cogaltsak bissürü. Sonra ihtiyacı olan tembel annelere satsak net üzerinden...

    Ben para kısmı ile ilgilenirim Handan :p.

    YanıtlaSil