...

Mart 16, 2007

Şarkı bulamadım. Fotoğraf bulamadım. Söyleyecek birşey bulamadım.

İşte o kadar.

Dağılabilirsiniz:)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Aman ben hem dağılmışım hem dağıtmışım. Daha ne kadar dağılcam.

    YanıtlaSil
  2. :D yahu dağılmış vaziyetteyiz :) ne kadar dağılabilirim ki :)))

    YanıtlaSil
  3. anaaa aylinde dağılmış bak okumadan yorum yazmıştım :D
    hahahaha aylinle dün akşam dağıttıkta biraz :P :P ayy şaka tamam gören görmeyen yannış anlıyacak bak :)))

    YanıtlaSil
  4. Kız Zehra. Harbiden akşam çok dağıtmışız barda. Neden saklıyosun?Duysun cümle alem. Haydi eller havaya.

    YanıtlaSil
  5. Demek bensiz dağıtmak ha! Küstüm :) (Ay pardon, gülmeyecektim) :(

    YanıtlaSil
  6. aa aylinnnn handanın canı istemesin diye demicektim ama ağzımdan pırtmışşş :D :P

    ayy aylinnn birdaha gidelim inan seninle eğlenmek süpper zevkli oluyor :D bak bu sefer handan da gelsin olmazsa olmaz :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  7. Ühüüüüü...Snıf snıf...

    YanıtlaSil
  8. söyleyecek birşey bulamamışken bile birşeyler yazabilmişsin...sayfanı her defasında ayrı keyifle okuyorum....
    iyi geceler

    BibiS

    YanıtlaSil
  9. Sen ağlaaaa Henden sen ağlaaaaaaaa.
    hohoho

    YanıtlaSil
  10. günaydınnnn canımmm handann :))) günayydınnn aaaayyylinnnn :)))

    YanıtlaSil
  11. İyi akşamlar Henden.
    İyi akşamlar Zehra.
    Haydin eller havaya..

    YanıtlaSil
  12. selam handan ben geldım:=)

    aa olmuyor böyle ama cık cık:=))

    zıma

    YanıtlaSil
  13. ŞARKI BULAMASANDA,FOTOĞRAF BULAMASANDA BİZ YİNE BURDAYIZ DAĞILMAYACAĞIZ HEH HEH HEH

    BAŞLIĞI ÇOK BEĞENDİM,ÇİÇEKLER HARİKA OLMUŞ...

    YanıtlaSil
  14. Günaydın kızlar :)

    Aylincim bu recim işi ne oldu? Hayır, pek bir keyifli geliyor sesin de, bıraktın herhalde diyorum.

    Teşekkür ederim Bibis. Senin sayfan da insanın içini aydınlatıyor.

    Hoşgeldin Zima :)

    Teşekkür ederim Nilüfer, bahar havasına girdi bloğum da :)

    YanıtlaSil