Reklâm:)

Mart 01, 2007



Kürşad, dün indirdim oyunu nihayet. Bak reklâmını da yapıyorum. Reklâm.

FRP oyunları seveniniz varsa içinizde, şuraya gidip indirebilir oyunu. ("O da ne" diyenler de gidip bakıp öğrensinler :) İnsanın kendi şehrinin içinde oyun oynaması da başka keyifli oluyor doğrusu. Ve muhakkak ama muhakkak, kafanızı kaldırıp çevredeki binaların güzelliğine bakınız. Kardeşim diye demiyorum, her zaman çok güzel resim yapmıştır zaten. Öyle fotoğraftan çevirme falan değil, bizzat el emeği göz nuru çizilmiştir her sokak. (İyi dedim di mi canım :)


Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. oyunlarla hiç ilgim yok ama aklımda olsunyine de tavsye edilebilir sevenlere...
    bir alttaki yazıya yazacak çokk şeyim vardı ama en iyisi hiç başlamamak yoksa susmak bilmembu konuda...:)kızıyorum kendini yalnızlığa adayanlara...

    günün çok güzel başlamıştır inşallah ve öylke de devam etsin

    BibiS

    YanıtlaSil
  2. güzel bir gün dilerim canım handan :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim kızlar :)

    YanıtlaSil
  4. Vay diyorum... hep hayalimdi oyun yazarı olmak. Nasip olmadı. Staj yaparken trt'de jenerik falan da hazırlamıstım üstelik :p. Ellerine sağlık. Sarayların içini de gezebiliyormuyuz bu oyunda?

    YanıtlaSil
  5. Şu anda sadece mısır çarşısı civarında geçiyor oyun. Umarım zamanlar saraylar da girer içine :)

    YanıtlaSil
  6. iyi dedin ablacigim. Peki level 25 oldun mu? Oynuyormusunuz?

    YanıtlaSil