Dua

Mart 12, 2007

Allahım;

Dinlediklerimi anlayabileyim,

Değiştiremeyeceğim şeylere odaklanıp yapabileceklerimi gözden kaçırmayayım,

Affedici olayım ki kinim beni zehirlemesin, içimde birikenlerde boğulmayayım,

Hatalarımdan ders alayım,özür dilemekten kaçınmayayım,

İnsanlara huzur vereyim.


Sen beni doğru yoldan ayırma,

Kendimden uzaklaştırma,

Haksızlıklara karşı ayakta durmama yardım et,

Her türlü zorluğa karşı dayanma gücü ver.

Amin.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. âmîn Handancım, çok güzel bir duâydı..
    oyun'a yazmış, istek yapmıştık amma gözden mi kaçtı, gözden mi düştü o şarkı bilemedim ;)

    YanıtlaSil
  2. Amin. Hepimizin duaları kabul olsun.

    YanıtlaSil
  3. Amin amin aminnnn...

    Handan'cığım artık gündüzlerim dolu ve gecelerim de uykuyla geçtiğinden dolayı artık bilgisayardan bu gibi yönlerle uzak durmaktayım...

    Ama bugün bıraktığın yorumu görünce çok sevindim..:))
    Biraz geç gördüm ama..

    Seni çookk ama çok seviyorum..

    Seni ve oğluşlarını çok öpüyorum.Kendine iyi bak..

    Ve bu duanın sonunda yazdığın cümleyi tekrarlamak istiyorum..

    Allah'ım bana her türlü zorluğa karşı dayanma gücü ver. Aminn...

    YanıtlaSil
  4. :))İyi geceler Handan. Akşam mesajını okumak ne hoş! Seb akşamları çıkarmıydın yahu:))

    Seni gördüğüme sevindim. Amiiiin duana. Çok güzel bir dua. Bütün kalbimle amiiiinnn...

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Handan:))

    YanıtlaSil