Günaydın

Mart 07, 2007

03_athena-masum_ka...


Hadi biraz arkamıza yaslanıp şarkının enerjisini kapalım :) Ha ha ha, yalnız enerjiyi de arkama yaslanıp kapıyorum. Hareket falan ederim sonra mazallah, ne olur halim :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. günayydıınnnn :))))))) sabah sabah nasıl bir müzik böylee :D uyann muhasebe uyannn :)))))))) çook çalışmak gerek çoook :)))))

    YanıtlaSil
  2. Amanın coştu biri. Kız diskotek yaptın burayı. Beni geçtin he. Çiçekler de açmış. Bahar vurdu dicem ama ayol kış bitmedi daha. Peteklere yapıştım kaldım sabahtan beri.
    Bi kaç bahar dalı da bana yolla şekerim.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Zehra, bak ben enerjiyi verdim, çalışma kısmı size kalmış.

    Ayşem, canım, papatya topladım haftasonu, daha ne olsun, geldi bahar işte :)

    YanıtlaSil