Oyun

Mart 07, 2007

Herkes hayatı yaşamak için güzel bir neden bulup yazsın.

Katılanların istek şarkısını yayınlayacağım :)Yani bulmaya çalışacağım. Ne bileyim, olmadı ben söylerim artık :D

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Günaydın Handan:))

    Hımm. Çok cazip bi telif. Ben gönül yazardan "yıllarca hep seni aradım "adlı şarkıyı istiyorum:))))) Bulamazsan sende söyleyebilirsin bana uyar yani:))))

    Sebebimize gelince; en az iki adet sebebim var isimleri Said Berk ve Didem olan:))Onların yaşamda dimdik, kuvvetli durabilmeleri bütün ömrümü hiç düşünmeden veririm:))

    Hadi bakalım kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Sebebim Atakan.
    Orhan Gencebay'dan ''Batsın bu dünya'' remixinini reca ediyorum.
    Valla hiçbir mazeret kabul etmiyorum. Çalacam dedin çalacan.

    YanıtlaSil
  3. Tamam tamam biz kadınlar çocuk doğurmazsak yaşamamız için bir neden bulamıycaz herhalde. Yapışmışız çocukların sırtına. Sonra tabi kendi hayatını kuran çocukların ardından kendimizi boşlukta buluveriyoruz. Ay dellendim yine. Yok canım, benim halim de aynı.

    Aylin, buldum kızım senin istediğin şarkıyı. Çalmam tabi. Yayınlıycam dedim çalıcam demedim ki, tı tı tı...

    Katre, arayışlarım sürüyor. Her ne kadar hangi şarkıdan bahsettiğini anlamasam da. Ama hiç bulamazsam, yarın nefis bir sanat müziği şarkısı koyacağım, eminim çok seveceksin.

    YanıtlaSil
  4. katrenin istediği, rast makamından

    Ömrümce Hep Adım Adım Her Yerde Seni Aradım


    Ömrümce hep adım adım
    Her yerde seni aradım
    Ben kalbimden başka yerde
    İnan seni bulamadım

    Kenarlarda köşelerde
    Kadehlerde şişelerde
    Ben kalbimden başka yerde
    İnan seni bulamadım

    YanıtlaSil
  5. aslında youtube da çok güzel sanat müziği soloları bulmuştum ama dün kullanıma kapatılmış.

    YanıtlaSil
  6. bu arada yuaşamak için illa bir neden mi olması gerekli?
    çocuklarımız dışında neden bulmakta zor geliyor sanırım. şarkıdaki gibi belki.. sevgi anlaşmak değildir nedensizde sevilir, yaşamakta öyledir sadece yaşadığın anın tadını çıkarmalı

    YanıtlaSil
  7. ailem, umutlar, değişim,
    birden cok sebep var.

    Nilüferin eski albümlerinden olsun. Bana da sürprüz olsun :)

    YanıtlaSil
  8. O zaman batsın bu dünya.
    hıh

    YanıtlaSil
  9. :))Günaydın Handan:))

    İsterim ben şarkımı. Bak nimpicik nasıl biliyor. Kesin bu kız TSM kursuna da gitmiştir:))

    YanıtlaSil
  10. hıı 3 yıldır hastanenin korosundayım daha öncede başka birinde :)

    YanıtlaSil
  11. Katre Nimpinin elinden kurs kurtulmaz zaten. Nedense hiç şaşırmadım bu konuya da el atmasına :)

    Gelelim istediğin şarkıya, ya, Gönül Yazardan bulamadım ama idare ediver artık.

    Eserel, bir Nilüfer buldum ama yani eski ötesi oldu. Hiç de duymadığım komik bir şarkı söylüyor. Ben sana sonra eski Kayahan şarkısı bulacağım söz.

    Nimpi, sana da "sevgi anlaşmak değildir" aradım , arıyorum hâlâ netekim :)

    YanıtlaSil
  12. çok mu geç kaldım ben istek yapmak için yav? :(

    neyse, ne diycektim ben..? heh!
    "Akıllı bir insan için her gün yeni bir yaşamdır." diyen Dale Carnegie'nin intihar ettiğini biliyor muydun?

    hayat sen ne çabuk harcadın beni çalabiler misin Handancım benim'çün ;)

    YanıtlaSil