Bu Sabah

Mart 23, 2007




Yıkayıp arıtmak için kendini, ıslanmak gerek önce.

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Günaydın Handan:))

    Islanmak lazım evet... Şimdi küçücük kızımı okula bırakıp geldim. Nasıl güzel yağıyor yağmur. Dünden beri aralıksız. Bir de okulun bahçesinin ufaklıklarının olduğu bölümü su basmasaydı daha iyi olurdu zannımca:))Eee her nimetin bir külfeti olur değil mi?

    Islak ama mutlu birgün diliyorum sana Handan. Kolay gelsin:))

    YanıtlaSil
  2. günayyydınnnnnnnn canımmmm handann :))))

    mükemmel resimler :)

    yağmur yağsın kurumuş varlıklar can bulsun...
    ruhumuza da yağsın içimiz huzur bulsun...

    güzel bir cuma olsun kocaman öperim seni canımm handan :))

    YanıtlaSil
  3. Ah Handan ah. Hem foto hem söz guzel. Ben de arınmak icin iyice sinirlerimi aldırdım bugün. Kendi kendime gulumsuyorum.

    YanıtlaSil
  4. dağlarda otlayan mavi kelebekler bana seni hatırlatır gülpembem.

    YanıtlaSil
  5. Handancım iyi akşamlar...

    Birşey ormak için geldim bu saatte. Bildiğin türkçe başka blog var mı? Yani blogcu ve wordpressten başka...Cevabını bekliyorum...

    YanıtlaSil
  6. fotograflara bayıldım.

    bugün agleden sonra yagdı burada yagmur. ınanması zor ama o anda arka planda bu müzık calıyor du.
    ***
    Healing rain is coming down
    It's coming nearer to this old town
    Rich and poor, weak and strong
    It's bringing mercy, it won't be long

    Healing rain is coming down
    It's coming closer to the lost and found
    Tears of joy, and tears of shame

    Healing rain, it comes with fire
    So let it fall and take us higher
    Healing rain, I'm not afraid
    To be washed in Heaven's rain

    Lift your heads, let us return
    To the mercy seat where time began
    And in your eyes, I see the pain
    Come soak this cry heart with healing rain

    And only You, the Son of man
    Can take a leper and let him stand
    So lift your hands, they can be held
    By someone greater, the great I Am

    Healing rain, it comes with fire
    So let it fall and take us higher
    Healing rain, I'm not afraid
    To be washed in Heaven's rain

    To be washed in Heaven's rain...

    Healing rain is falling down
    Healing rain is falling down
    I'm not afraid
    I'm not afraid...

    sıma

    YanıtlaSil
  7. ıslansın her yanım kalmasın kupkuru hiç bi yanım,yoksa bu pis yükle çok geçmez dağılırım.

    YanıtlaSil
  8. günaydın güzel bir hafta sonu olsun canım handan :) seni kocaman çook öperim :))

    YanıtlaSil
  9. Dağlarda otlayan mavi kelebekler ne kıı.

    YanıtlaSil
  10. Günaydın Handan sağol:))

    YanıtlaSil
  11. Mayolarımıza kadar denize girmeden ıslandığımız o gün için hiç aklımdan çıkmadı...
    Any

    YanıtlaSil
  12. iyi kiii doğdunn meteee :)))))) nicee güzell yıllar olsun birtaenm benim sağlıkla huzurla başarı ile :) tüm güzellikler senin ve ailenle olsun canım handan :)) yardıma gelim mi :)) yorulmuşsundur şimdi sen :))

    öperim hepinizi kocamannn :)))

    YanıtlaSil
  13. çok güzeller.
    bugün buraya da çok çok yağdı,selden korktuk,neyseki bir şey olmadı. sonra güneş açtı,ışıldadı dallar.çok güzledi.

    YanıtlaSil