Eceeee

Mart 07, 2007


O kadar da unutma demiştim kendime. Yok doğumgününu unutmadım, ayın kaçı olduğundan haberim yoktu sadece.


Neyse canım, ben de yeni yaşının ilk gününü kutlarım.


İYİ Kİ DOĞDUN.



05_ogun_sanlisoy-h...

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. 6 mart'ta; masmavi, baktığında içinin güldüğünü görebileceğiniz gözleri ile merhaba dedi hayata :) içi de dışı da dünyalar kadar güzel arkadaşım iyi ki doğdun iyi ki varsın :) seni çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
  2. İYİ Kİ DOĞDUN HANDAN:)) SENİ SANALDA BİLE OLSA TANIMAKTAN ÇOOOOOOK MEMNUNUM.

    İYİ Kİ VARSIN HANDAN.

    Not: Ya insan kendi doğum gününü nasıl unutur yaa:))Çok tatlısın yaa.

    YanıtlaSil
  3. Katrecim asıl sen çok tatlısın :)Henüz uyanamamışsın belli :) Benim doğum günüm seninkinden 6 gün önceydi hatırladın mı, hani senden 6 gün büyüğüm ya.

    YanıtlaSil
  4. Aaaa hadi ya. Evet sen benden büyüktün di miii? Terazi seniiii. Eee bu kimin doğum günü o zaman?

    Yahu uyanabilmek içün öncelikle uyumak lazım:)))

    Hakkat kimin doğum günü bu? Ve de özür bir an terazi olduğunu unuttuğum içün:)) Ondan seviyorum ben senin müzüğünü ve de herbişeyini:)))

    YanıtlaSil
  5. Eceee yi Eeeee okuyorum ben iyi mi?

    Pardon yaa. Körüm ben köööörrrr. Rezil oldum (kaç milyon okuyosa bu satırları) yaaa...

    YanıtlaSil
  6. Canımmmmmmmmmm...

    Çok teşekkürler...

    Sana bu şarkı için de çok teşekkür ederim..
    Biliyor musun? Bu benim en sevdiğim Türkçe şarkılardan biri..Motive ediyor beni...

    Seni çok seviyorum ya...

    Ben bile unuttum doğumgünümü..Böyle de bir durum var..
    İnsanın hayatı bir anda değişince böyle oluyor..
    Bir bakıyor etrafında birsürü kişi var , bir bakıyor hiçç..
    (Ailemden yanii)

    Böyle bişey işte...

    Çok teşekkür ederim tekrar...

    Bana bu sayfada yer verdiğin için de.. ( ilkokul çocukları gibi hatıra defterinin içine yazılan cümlelerden biriyle cümlemi bitiriyorum.. :)

    Kendine iyi bak..Çok yorulma..;)

    YanıtlaSil
  7. Umarım bu yazdıklarımı okursun:)

    YanıtlaSil
  8. Canımmm...
    :))

    Biliyor musun? Şu bloga ilk yazmaya başladığım zamanı o kadar özlüyorum ki...

    Yani o dönem herşey çok güzeldi...

    Sen geldin..İyi ki senle tanıştım..

    Çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil