Aslında

Mart 15, 2007

Biz kadınlar çikolata yerken öyle gözlerimizi kapatıp kendimizden geçmeyiz.

Top şekerlere atlaya zıplaya eğlenme adetimiz de yok.

Çantamızdan temizlik malzemesi çıkmaz pek.

Mutfakta yemek pişirirken de döpiyeslerle dolaşmayız hani.

Çocuklar taşta sürünürken aklımıza hijyenden önce üşütecekleri gelir.

Saçlarımız ne yazık ki yıkayıp çıkarak fönlü olmaz, zaten olsa da o kadar zıplayarak yürüyemediğimiz için kendi hallerinde sakin sakin dururlar başımızda.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Zannediyorum bir 30 yaşına kadar tamtersi olup sonradan dediğin üzere normale dönüyor.. Yoksa bir tek benim kız arkadaşım mı bu özellikleri taşıyor, bilemiyorum.. Çikolata yemeyi deli gibi seven, etrafta zıp zıp zıplayan...:D:D

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Utku, ben çikolata yemeyi sevmeyiz demedim, aman yanlış anlaşılmasın, yerken gözlerimizi kapayıp kendimizden geçmeyiz dedim :)

    YanıtlaSil