İyi Değilim Galiba

Mart 21, 2007

İnsan muhasebe ders kitabını büyük bir mutlulukla okuyabilir mi? Dönem sonu işlemler, rayiç değerler falan duygulandırabilir mi onu?

Yoksa bende artık hiç umut kalmadı mı?

Neler oluyor? Bana doğruyu söyleyin...

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. İstanbul'a gelmen gerekiyor ;)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handan...

    Bende iyi değilim napıcaz? Aslı haklı bence de senin de benim de İstanbulumuz gelmiş...Ben gidemem şuan ama sen benim yerime de git...

    YanıtlaSil
  3. handan iyi değilsin galiba :) senin tatile ihtiyacın var mayıs gibi istanbula gitsene :)) bende o zaman gidicem :)) bak çok iyi gelicek kesin sana bu mayıs tatili :)))) öperim seni kocamann :))

    YanıtlaSil
  4. olur bazen oyle..
    mesela normalde arkadaslarını derse girmeyelim diye ikna etmye calısan ben,bugün ne gariptir ki arkadaslarından gelen bu teklifi geri cevirdim..
    canım nasıl derse girmek istedi anlatamam..kendime inanamadım..
    ama sonra geçti:)
    gecer yani merak etme..

    YanıtlaSil
  5. Aslıcım, yok, benim zamanda yolculuk yapmam gerekiyor. Okulumun kantinini çok özledim :D

    Sevgili Katre, sen gidemiyorsun ben nasıl gideyim? Ancak yaz tatilinde, umarım :)

    Zehracım Mayısta ne yazık ki okullar tatil olmuyor. Metehan okula başlamadan önce hep o zaman giderdim İstanbul'a ki komşumuzun bahçesindeki nefis eriklere dadanabileyim:)

    Aslında, haklısın geçer bu hal de normale dönülür yeniden :)

    YanıtlaSil