Frankie and Johnny

Mart 28, 2007


"Dün gece ne seyrettim" serisinde bu film var :)

Frankie: Korkuyorum. Yalnız olmaktan korkuyorum. Yalnız olmamaktan korkuyorum. Olduğum kişiden, olmadığım kişiden, olabileceğimden, asla olamayacağım kişiden korkuyorum. Hayatımın sonuna kadar şu anki işimde çalışmak istemiyorum ama ayrılmaktan korkuyorum. Ve çok yoruldum. Korkmaktan çok yoruldum artık.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. ''Hayatımın sonuna kadar şu anki işimde çalışmak istemiyorum ''
    Sevdim ben bu Frankiyi. Duygularıma tercüman olmuş.

    Rafların tozunu alıyorum şimdi. Sabah sen benim tozumu aldın , şimdi ben rafların tozunu alıyom.:)))
    Çekildi bencamin.

    YanıtlaSil
  2. Ben hic bir seyden korkmuyorum da. Yoruldum sözünü sevdim. Ben de cok yoruldum. Guzel film bu arada, iyi secim...

    YanıtlaSil
  3. Aylincim, iyidir toz almak ara sıra :D

    Eserel, yapılan işlerin yorgunluğu çabuk geçiyor da yapılacakları düşünüp durmak daha yoruyor insanı. Fazla düşünmeden hemen planlayıp eyleme geçmek gerek sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Hayatımın sonuna kadar şu anki işimde çalışmak istemiyorum ama ayrılmaktan korkuyorum ( Bu bölümü gerçekten sevdim )

    YanıtlaSil
  5. Günaydındırıdımmmm
    imsa: Frankie :D

    YanıtlaSil
  6. Umarım sevmediğimiz şeyleri yapmama cesaretini gösterebiliriz. Günaydın Nilüfer:)
    Günaydın Aylin :D

    YanıtlaSil