Mavi

Mart 06, 2007

I look at your picture
I'm nothin' but blue
I'm hearing you whisper
The way you used to do
And I can't stop wondering
Just how things might have been
No I'm nothin' but blue

My life has no rhythm
Somehow it's out of tune
I keep trying to tell them
We'll be seeing them soon
But the truth keeps rushing back
Guess you know what I mean
No I'm nothin' but blue
No I'm nothin' but blue

No use in crying - that ain't what you would do - no
Living or dying - we'll just keep on fighting through -
yeah

No I can't stop my wondering
'Bout all those things that might have been
No I'm nothin' but blue
No I'm nothin' but blue
Nothin'
Nothin' but blue
(nothin' nothin' nothin' nothin' ...)
Nothin' but blue...
(Maviliklerle birleşen bir çocuğun anısına...)

brian may nothing ...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Günaydın şekerim. Henden yaaaa. Ben sende gördüm de bu esnips'e gittim. Üye oldum. Şarkı upload ettim. Bu şekil bi teyp değil de eski moda teyp verdiler bana. Bir de herkeslerin şarkı kodları görünüyor benim şarkıların kodları çıkmıyor. Nereyi ayarlicem. Yaaa bulamadım bi türlü üffff.Hadi web master'ın profesörüm help me şekerim.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handan:))

    Gece 03:46 da yatan biri sabah aılabilir mi? ama bak ben bu saat itibariyle ayıldım. Ve koyduğun foto da baktım benim yazıya pek bi uymuş. Farkında mısın?

    Yazıyı beğenmene sevindim. Ooohhoo siz böyle okursanız benim sandık daha dolu haberin olsun:))

    Haydi kolay gelsin kaçtım ben:))

    YanıtlaSil
  3. heh işte paylaşıma açılmıyor. Nereyi tıklayıp açacam paylaşıma. editlere settinglere giriyorum tagdan başka bişi sormuyo bu bana.

    YanıtlaSil
  4. ben sana yolluyorum şifremi. sen bi bakıver sharenine bilmem bişilerine. kıracam valla bilgisayarı sinirden.

    YanıtlaSil
  5. yaptım yaptım. dünyayla paylaştım. pöffff.

    YanıtlaSil
  6. Gecenin bir yarısı kafamda garip silkinişler,zaman mekan gitmiş öyle bir haldeyken müzik iyi geldi doğrusu ...
    Seni seviyorum canım,iyi geceler
    Hadi tamam Can'ı da seviyorum sonra oğluşlarımı ...Böyle akıp gider bu konu
    Any

    YanıtlaSil