Gülümseten Paylaşım

Mart 02, 2007

Dışarda nefis bir hava var. Hem de bugün günlerden yaşasın cuma. Herkese kocaman bir günaydın.

Haydi keyfimizi daha yerine getirecek küçük bir oyun oynayalım. Herkes düşündüğünde kendisini gülümseten birşey yazsın. Okuyup gülümseyelim biz de.

Hımm, benim ilk aklıma gelen...




Haydi üşenmeyip yazalım hepimiz birşeyler, bakın yorumda çıkan harfleri de kaldırıyorum bugünlük.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Günaydın Handan:))Ne kadar çabalasm senden önce şuraya yorum yazamam herhalde...

    Pekiiii. Şu an aklıma ilk gelen şey küçücük kızımın gece yatmadan önce bugün gidecekleri sihirbaz hakkında sorduğu sorular:))O kadar tatlı soruyor ki sen bilirsin bu veletlerin şirinliğini. "Anne sen hiç sihirbaz gördünmü? Sihirbazlık yaptın mı? Bize bişey yapar mı?ve daha neler neler:)))

    YanıtlaSil
  2. benim ilk aklıma gelen bir sınıf arkadasımın, Hitler'den bahsedilirken, ciddi ciddi "hocam hitler kac kişi?" diye sorması..
    adam universiteye gelmiş ya,sordugu soruya bak çay demle:D

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Abartmmıyorum öğle yemeğinden beri buraya ne yazsam diye düşünüyorum.Gülümseten her sabah kızımcığımın o masum uyuyuşu oluyor.
    ama asıl,hocamız bir arkadaşımla bana ödememiz için faturaları vermişti.Bizde arkadaşımla bankaları bölüşmüştük.Ben yapı kredi iş o bankasına gidecekti.Ama ikimizde elimizdeki evralarla tam tersi banklara gitmişiz.Sıra bana geldi faturayı uzattım bankodaki kadına o da bu yapı krediye yatacak dedi.Bende saf saf o zamanın reklamlarındaki gibi,"burası yapı kredi değil mi?"demiştim.Tabii kıpkırmızı olmuştum..

    YanıtlaSil
  5. Şekerim uykuluyum bugün. Ondan sesim çıkıyo. Çıplak ayaklarla kumlarda dolaşmak diyorum ben. Yaz gelse de dolaşsak di mi kız?

    YanıtlaSil
  6. canımmm handann :)) benim de ilk aklıma gelen çimden bahsetmişsin hemen annatim :)) bizim evimize yakın çoook kocaman bir parkımız var :) akşam ailecek yürüyüşe çıkmıştık kuzenlerde bizdeydi o akşam.. çimenleri sulayan devasa fıskiyeleri düşün onların altına geçtik çığlık çığlığa koştuğumuzu ve sudan kaçarken diğer fıskıyenin altında ıslandığımızı sonra da babam bizi doru eve diyip üstümüzü değiştirtmesini hatırladım :D kocaman kıslar tıtıtıtı :P ama çocuk olmanın yaşı yook yahuu :))) ayy mutlu oldumm :) güzell bir hafta sonu olsun inşallahhh öperimm seni kocuman :) hoş olucata inşallah birazdan ece ile yemeğe çıkıcaz :) kıkırdarız artık bolcana :)) özlemişim kıkırdamayı :) kulaklarını çınlatırız artık :)) öptümm kocamann :))

    YanıtlaSil
  7. valla hava ne kadar güzel olursa olsun.. yorgunsam ve canım sıkkınsa afffetmem uyurum:)
    netekim bu öğleden sonra yaklaşık 3 ssati böyle geçirdim..
    çüş..:)

    YanıtlaSil
  8. o değil de fotoğrafı görünce aklıma geldi, Bakırköy sahilindeki yeşil alanlarda artık "çimleri basmak yasaktır" yazmıyor, aksine "çimlere basabilirsiniz" yazıyor... güzel bir noktaya temas etmişler.

    YanıtlaSil
  9. havadaki balonları saymak. (tabi varsa)

    YanıtlaSil