Ham Hum

Mart 09, 2007

Dün sürpriz bir paket geldi bana. Teyzem yollamış. İçindekilere baktıkça yüzümdeki gülümseme gitgide daha yayıldı. Onun için bugün sürekli yemek yemeği düşünüyorum.


Şekil A da ise bir elim yağda bir elim balda sözünü doğrulamamı seyrediyorsunuz. Aslında bir elim de pekmezdeydi ama o iyi çıkmamış. Onun için yarısıyla idare edeceğiz artık.

Nihayet tatil fotoğraflarımı bilgisayara yükledim. Ha ha ha, benim tatil fotoğraflarım nasıl olur. O sofra senin, bu sofra benim :D Ben yersem siz de yemelisiniz diyerek (Bugün cuma, üstelik geçen gün eserel yemek fotoğrafları yayınlamama izin verdiydi :) kimisini koyuyorum.


Bunlar Zu nun tavşan görünüşlü civcivleri. Aslında gayet civcivlerdi ama nedense fotoğrafta tavşana dönüştüler :)


Tamam tamam bu sabahlık başka yok :) Ben de gidip kahvaltı yapayım en iyisi.

Herkese günaydın. Unutmayın, bugün yaşasın cumaaaa....

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. AL MAİLLERİNİ VER MAİLLERİMİ HENDEN.ARAMIZDAKİ HERŞEYLER BİTTİ GİTTİ. ARAMIZDAKİLERİ SEN YEDİN ÇÜNKÜ. OFFFFF OFFFF.
    KÜSTÜM.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handan:))

    Sinirim hala geçmedi yaa. Hele bir elini yağda görmek bana pide yapma isteği şeyetti. Yapma Handan sabah sabah yaa... Zaten 4 aydır spora gittiğim halde zayıflama emaresi yok:((Halbuki hoca 1,5 ayda bir beden ufalmayı taahhüt etmişti...

    Teklifine teşekkürler. Ben sizin buraya geliyim en iyisi:))

    YanıtlaSil
  3. Aylin, canım, hapşırsam küseceksin neredeyse :D Bu rejim işi sana yaramadı,sen bakma o Cim'e, gel oturup beraber bir güzel yiyelim, (ona da yediririz zorla, bizden şişman olur:) oh, ne sinir kalır ne birşey :D

    Katrecim, ben ciddiyim, sen bu tarafa gel, ne uğraşıyorsun oralarda bilmem. Bu arada, teyzemin paketinden pide de çıktıydı, ben onlara gömülmeyi planlıyorum. 100 kilo olucam yakında :D

    YanıtlaSil
  4. Ayol ne katılcam sana? Zati şişmişim dümbelek olmuşum. Bir de bunları yersem hüüüüüü.
    Kız bana bak. Bir daha o kafeye gidersek, sığmayız o minicik sandalyelere. Az yi biraz. Ayyy kadın patlicek yemek yemekten. Coştu biri.

    YanıtlaSil
  5. valla handan sabah aç karnına bakmam ile kapatmam bir oldu :D yemeğimi yedim ve resimlere baktım :D güzel gözüküyorlar hatta açken muhteşemlerdi benim için :))) rejim mejim bahana valla :( haftaya teyzoşun düğünü var ve ben hala yiyorum :D :D valla elbiseme giremezsem annem beni tost yapar artık :P hehehe

    YanıtlaSil
  6. anaa aylinn de burdaymış yazarken bak :D aylinnn merhaba merhabaa :)))

    YanıtlaSil
  7. Aylincim canım, şimdi Berişten geldim, valla bir kilo mercimek köftesi yedim sanırım. Göbeğim düştü resmen. Sığmazsak sandalyeye iki tane çeker otururuz :D

    Zehracım, afiyet olsun canım :D Elbise açtıracak çok güzel yerler biliyorum, sen haber ver ben hallederim o işi :D

    YanıtlaSil
  8. afiyet bal şeker olsun handan :))) ohh bende oğlen pastırmalı humus yedim valla turşu ile :D ayyy çok yemişim :))) valla akşam bir deneyim ben tekrar:) olmazsa senin şu açtırıcılara başvurrim hemen :D

    YanıtlaSil
  9. ZEHRA! BEN ETİFORM'UN SİTESİNE TAKILIYORUM. SEN DE GEL. GELMİCEM ARTIK BU BLOGA. Yemek kokusu sinmiş buraya.
    hıh.
    Ayy dayanamicem yine küscem ben.
    Yaaaa kadın mercimek köftesi yedim diyo yüzüme karşı.

    YanıtlaSil
  10. ayy aylin burda süpper yemekler varken etiformun siteside neymiş sende katıl aramıza :D bak yemek yemek mutluluk veriyor inan ki :D :D seni de mutlu etcez :D hehehehe di mi handannn :)))))

    YanıtlaSil
  11. Söyle Zehracım, sen de söyle. Yoksa gidiyor gül gibi arkadaşımız elden :D

    YanıtlaSil
  12. Sen de mi Zehra?
    Hüngür ühhüüü
    İyi akşamlar kızlar.
    hıh.

    YanıtlaSil
  13. izin verdim evet ama hadi bir bilemedin iki çeşit olur sanıyordum ben Handancım :((. Neyseki yiyip geldim az önce :). Ya hepsi süper gozukuyor. Keske bir de tadına bakabilseydim. (farkındaysan tadına bakayım dedim, niye?? cünkü herkes gibi ben de rejimdeyim.. haha hergun rejimdeyim ama tık yok.... )

    YanıtlaSil
  14. Aslında civciv olan tavşanlarım mıydı Tavşandan civciv mi çıkmıştı bilmem ama yeni öğrendiğim bişey var üstü güllerle kaplı pasta...
    Keh keh
    Any

    YanıtlaSil
  15. yaşasınn yemek yemekkk :D hahahaha

    YanıtlaSil