Zamanda Yolculuk

Kasım 12, 2006

Kamerayı ilk aldığımızda gezdiğimiz yerleri çekiyorduk sessiz sessiz. Sonradan fark ettik ki manzara çekmenin bir albenisi yok, onlar fotoğrafta güzel duruyor. Kameraya hareket gerek.

Geçen gün bir kaset geçti elime, bir anda 10 yıl öncesine yolculuk yaptım. Kuşadası, Çeşme, Bodrum, İzmir'deki otel odam, İstanbul'da evin balkonunda annemlerin evlilik yıldönümü, şöyle güzel sesli bir araba bulmaya çalışan Emir, Commodor 64 le futbol maçı yapan Emrah ve Kürşad, Bağdat Caddesi ve İstiklâl Caddesinde Kürşad'la çektiğimiz tanıtım belgeseli (!) , mutfakta annemle teyzem, karlar altında Abant, şömine başı, kameraya merakla bakan babaannem...



Derken bütün ekranı kaplayan babamın yüzü.

- Ben kızımı çok seviyorum.
-Ben de babamı çok seviyorum.
-Ağzını burnunu seveyim. Bıdı bıdı...
-Canım babam benim.

İçimde bir sıcaklık aynı zamanda sızı, dudaklarımda gülümseme, bakakaldım.

Canım babam benim.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Zaman öyle çabuk geçiyor değil mi Handan ?

    Geriye kalan güzel hatıralar,ve o hatıraları anımsadıkça yüzdeki tebessüm ve gözlerde biriken damlalar...
    Geçirdiğimiz zamanın her saniyesinin yüzümüzde güzel bir tebessüm bırakacak hatıralarla dolması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Resmin arkasındaki plaketleri de açar mısın ? Neyin nesidir merak ettim..

    YanıtlaSil
  3. İyiki o zaman o görüntüleri çelmişsin.
    Ne güzel bianda geçmişe gidebildin.Bende bu akşam aynı şeyi fotoğraflarda yaşadım.5 yıl önce çekilmiş olan bi albümü buldum.İçim sızladı.....

    YanıtlaSil
  4. Bir yanlız bıraktım arkadasım geri gelmiş...Bu bir ...
    Babacığını gördüm içime bir şey girdi...ve sıcacık evinizde babacığının sesi kulaklarımda...
    Tabii anneciğininde ...İçime bir girdi ve....
    Yaşam için söylenen herşey söylenmiştir elbet,yaşayınca bir de insan...
    Any

    YanıtlaSil
  5. Hem de nasıl çabuk geçiyor Nilüfer, bir sürü güzel hatıra yaratmak gerek :)

    Çok dikkatlisin Çocuk :)

    İyi ki çekmişim Zarife, bir daha bulunamayacak zamanlar insanın yanıbaşına geliyor bir anda.

    Any, seni görmek ne güzel.

    YanıtlaSil